Психологічна майстерність А. С. Макаренка як автора психолого-педагогічних характеристик особистості

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті висвітлено психолого-педагогічні погляди А. С. Макаренка та особливості його психологічної майстерності на основі аналізу складених ним психолого-педагогічних характеристик особистості випускників комуни ім. Ф. Е. Дзержинського. Автор акцентує на тому, що А. С. Макаренко своєю педагогічною практикою переконливо підтвердив широку гіпотезу К. Роджерса про людські стосунки ще раніше, ніж американським ученим була сформульована його основна гіпотеза про побудову помічних відносин (роджеріанська тріада).
The article considers A. S. Makarenko’s psychological and pedagogical views and charactiristics of his psychological skills based on the analysis drawn up by psychological and educational characteristics of the person graduates commune named after F. E. Dzerzhinsky. The author argues that Makarenko their pedagogical practice convincingly confirmed the general hypothesis of Rogers about human relations even before the American scientist formulated his basic hypothesis about building a helping relationship (Rogers’ triad).
Опис
Ключові слова
А. С. Макаренко, особистість, психолого-педагогічна характеристика, психологічна майстерність педагога, тріада Роджерса, Anton Makarenko, personality, psycho-pedaogical characteristics, psychological mastery of the teacher, Rogers’ triad
Бібліографічний опис
Міхно, О. П. Психологічна майстерність А. С. Макаренка як автора психолого-педагогічних характеристик особистості [Текст] / О. П. Міхно // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 3 (29). – С. 268–277.