Диференційована логопедична корекція в контексті педагогічної спадщини А. Макаренка

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті автор, зосереджуючи увагу на педагогічних поглядах А. Макаренка та підсумовуючи методологічні підходи до проблеми корекції мовленнєвої діяльності в дошкільників з тяжкими порушеннями мовлення, виділяє декілька основних: психологічний, педагогічний, психолінгвістичний, нейрофізіологічний. Автором визначено умови організації успішної та результативної системної диференційованої корекційно-розвивальної роботи з дітьми з тяжкими порушеннями мовлення та проблеми професійної фахової підготовки вчителів-логопедів у системі диференційованої логопедичної допомоги.
In the article the author concentrates attention on pedagogical looks of A. Makarenko, sums up the methodological approaches to the correction of speech of children of preschool age with heavy allolalias, selecting a few approaches: psychological, pedagogical, psycholinguistic, neurophysiological. Conditions of a successful and efficient system organizing were defined, differentiated correctional-developing work with children with severe speech disorders. The author highlights the problems of training speech therapists in the system of differentiated speech therapy.
Опис
Ключові слова
педагогічні погляди А. Макаренка, диференційована логопедична корекція, тяжкі порушення мовлення, професійна майстерність, pedagogical looks of A. Makarenko, differentiated speech therapy correction, heavy violations of speech, professional skill
Бібліографічний опис
Савінова, Н. В. Диференційована логопедична корекція в контексті педагогічної спадщини А. Макаренка [Текст] / Н. В. Савінова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 3 (29). – С. 206–216.