Екологічне виховання учнів як умова формування знань про закономірності розвитку географічної оболонки

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2017
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка, Сумський відділ Українського географічного товариства
Анотація
На прикладі вивчення географічної оболонки показані можливості шкільного курсу географії у формуванні екологічної свідомості учнів. Вказується на необхідність системної пошуково-дослідницької роботи в навколишньому середовищі. Такий підхід сприятиме кращому розумінню причинно-наслідкових зв’язків та формуватиме відповідальне ставлення людей до природи.
На примере изучения географической оболочки показаны возможности школьного курса географии в формировании экологического сознания учащихся. Указывается на необходимость системной поисково-исследовательской работы в окружающей среде. Такой подход будет способствовать лучшему пониманию причинно-следственных связей и формировать ответственное отношение людей к природе.
On example of geographic envelope studying the possibilities of the school geography course in forminf the ecological consciousness of pupils are showed. The need for systematic research and development in the environment is indicated. Such an approach will contribute to a better understanding of causal relationships and to form a responsible attitude of people towards nature.
Опис
Ключові слова
екологічна освіта, ecological education, географічна оболонка, geographical envelope, навчання географії, learning geography
Бібліографічний опис
Мовчан, В. В. Екологічне виховання учнів як умова формування знань про закономірності розвитку географічної оболонки [Текст] / В. В. Мовчан // Другі Сумські наукові географічні читання : збірник матеріалів Всеукраїнської наукової конференції (Суми, 10-12 листопада 2017 р.) / СумДПУ імені А. С. Макаренка, Сумський відділ Українського географічного товариства ; [упорядник Корнус А. О.]. – Суми, 2017. – С. 22–26. – [Електронний ресурс].