Методична компетентність вчителя початкових класів: компоненти системи

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В статті представлено зміст методичної компетентності вчителя як інтегральної багаторівневої професійної характеристики його особистості, визначено основну мету професійної підготовки через набуття майбутнім вчителем методичної компетентності, проаналізовано структуру методичної компетентності вчителя через систему взаємообумовлених компонентів та презентовано власне розуміння структури методичної компетентності вчителя початкових класів у навчанні математики молодших школярів як композиції мотиваційно-ціннісного, когнітивного, діяльнісного та рефлексивно-творчого компонентів.
The paper presents the content of methodical competence of the teacher as an integrated multi-professional characteristics of his personality, the main goal of training future teachers through the acquisition of methodological competencies defined, the structure of methodological competence of the teacher through a system of interdependent components is analyzed and their own understanding of the structure of methodical competence of primary school teacher in teaching mathematics as composition of motivational value, cognitive, activity and reflective and creative components is presented.
Опис
Ключові слова
компетентнісний підхід, професійна підготовка, методична компетентність, вчитель початкових класів, competence approach, training, methodological competence, primary school teacher
Бібліографічний опис
Гаєвець, Я. С. Методична компетентність вчителя початкових класів: компоненти системи [Текст] / Я. С. Гаєвець // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 2 (28). – С. 212–224.