Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2898
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАкуленко, І. А.-
dc.contributor.authorAkulenko, I. A.-
dc.date.accessioned2017-11-23T11:00:54Z-
dc.date.available2017-11-23T11:00:54Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationАкуленко, І. А. Роль і місце методичного моделювання у процесі методичної підготовки майбутнього вчителя математики профільної школи [Текст] / І. А. Акуленко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 2 (28). – С. 178–188.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2898-
dc.description.abstractУ статті розглянуто методичне моделювання як один із видів провідної діяльності студентів – майбутніх учителів математики профільної школи у процесі їхньої методичної підготовки. Зроблено аналіз поняття «методичний об’єкт». Автор пропонує уточнений зміст цього поняття, виділяє його основні характеристики, наводить систему методичних об’єктів, які є об’єктами дослідження й засвоєння у процесі методичної підготовки майбутнього вчителя математики профільної школи. На основі експериментальної роботи виділено етапи (фази), що проходять студенти у процесі здійснення методичного моделювання. Зроблено висновок про те, що методичні моделі виступають як метою, так і засобом здійснення діяльності з методичного моделювання.uk_UA
dc.description.abstractThe article considers the methodological design as one of the leading types of students – future teachers of mathematics specialized schools during their methodical preparation. The analysis of the concept of «methodological object.» The author offers a revised meaning of the term, identifies its main characteristics, presents methodical system objects are objects of research and learning in the process of methodical preparation mathematics teacher specialized schools. Based on experimental work highlighted stages (phases) that the students are learning in the process of modeling methods. It is concluded that the teaching model to act as well as a means of conducting business with simulation methods.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпрофільна школаuk_UA
dc.subjectметодична підготовкаuk_UA
dc.subjectвчитель математикиuk_UA
dc.subjectprofile schooluk_UA
dc.subjectmethodical preparationuk_UA
dc.subjectmath teacheruk_UA
dc.titleРоль і місце методичного моделювання у процесі методичної підготовки майбутнього вчителя математики профільної школиuk_UA
dc.title.alternativeThe Role and Place of Instructional Design in the Process of Mathematics Teacher of Profile Schools Methodical Preparationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.udc.udc371.124:51uk_UA
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rol i mistse metodychnoho modeliuvannia.pdf643,55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.