Формування дослідницької та конструктивно-графічної математичних компетентностей старшокласників у процесі вивчення тригонометричних рівнянь та нерівностей в класах різних профілів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розкриті методичні аспекти формування дослідницької та конструктивно-графічної математичних компетентностей старшокласників у процесі вивчення тригонометричних рівнянь та нерівностей в класах, що навчаються за програмами академічного, профільного та поглибленого рівнів. Запропоновані шляхи та засоби формування дослідницької та конструктивно-графічної математичних компетентностей старшокласників.
In the article methodical aspects of forming of senior pupils procedural constructive-graphic and research mathematical competences during the process of studying trigonometric equations and inequalities in the classes that are taught in the program academic, profile, in-depth levels are revealed. The ways and means of senior pupils’ constructive-graphic and research mathematical competences formation are offered.
Опис
Ключові слова
дослідницька та конструктивно-графічна математичні компетенності, тригонометричні рівняння та нерівності, профільна школа, constructive-graphic and research mathematical competences, trigonometrical equatations and inequalities, profile school
Бібліографічний опис
Ачкан, В. В. Формування дослідницької та конструктивно-графічної математичних компетентностей старшокласників у процесі вивчення тригонометричних рівнянь та нерівностей в класах різних профілів [Текст] / В. В. Ачкан // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 2 (28). – С. 16–27.