Формування інтелектуальної культури майбутніх учителів музичного мистецтва України і Китаю засобами музично-імпровізаційної діяльності

Ескіз
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Стаття присвячена проблемі інтелектуального ресурсу імпровізаційної діяльності музиканта. Формування інтелектуальної культури презентується як оволодіння спеціалістом моделями мислення, з якими він ознайомлюється та в межах яких виробляє операційні уміння й навички. Засвоєння методологічних орієнтирів і накопичення досвіду інтелектуальної діяльності реалізується майбутніми спеціалістами у процесі практичної діяльності, в якості якої у статті запропонована музична імпровізація.
Article is devoted to the intellectual resources of improvisation musician. Formation of intellectual culture is represented in science as mastering specialist models of thinking, which is to get acquainted with them and to develop operational skills and abilities. Mastering the skills and methodological orientations of intellectual activity mastered by specialists in the practice, for which we offer music and improvisational activities.
Опис
Ключові слова
інтелект, інтелектуальна культура, імпровізація, музично-імпровізаційна діяльність, стратегія вирішення проблеми, творчість, музично-імпровізаційні вміння, intellectual culture, improvisation, musical and improvisational activities, solving strategy problems, creation, musical and improvisational skills
Бібліографічний опис
Мен, Мен Формування інтелектуальної культури майбутніх учителів музичного мистецтва України і Китаю засобами музично-імпровізаційної діяльності [Текст] / Мен Мен // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 1 (27). – С. 434–440.