Впровадження перспективного досвіду в практику роботи ВНЗ на засадах педагогічної експертизи

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Досліджено можливість використання педагогічної експертизи для обґрунтування доцільності вибору та ефективного впровадження перспективного досвіду в практику роботи вищого навчального закладу. Для здійснення педагогічної експертизи запропоновано використання кваліметричних моделей. Доведено, що кваліметрична модель, яка вміщує якісно-кількісні характеристики явищ, процесів, об’єктів дасть змогу відобразити їх розвиток у математизованій формі.
Possibility of use of pedagogical expertise for justification of expediency of a choice and effective use of perspective experience in practice of work of a higher educational institution is investigated. For carrying out pedagogical expertise use of qualimetrical models is offered. It is proved that the qualimetrical model which contains qualitative and quantitative characteristics of the phenomena, processes, objects does possible display of their development in a mathematical form.
Опис
Ключові слова
педагогічна експертиза, перспективний досвід, кваліметричний підхід, кваліметрична модель, вищий навчальний заклад, pedagogical examination, perspective experience, qualimetrical approach, qualimetrical model, higher educational institution
Бібліографічний опис
Касьянова, О. М. Впровадження перспективного досвіду в практику роботи ВНЗ на засадах педагогічної експертизи [Текст] / О. М. Касьянова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 1 (27). – С. 226–232.