Технологічні засади формування у майбутнього вчителя компетентності запобігання і подолання бар’єрів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті обґрунтовано педагогічну технологію формування у майбутнього вчителя компетентності запобігання і подолання бар’єрів у професійній діяльності. Зокрема, автор розкриває такі її елементи, як мета; етапи: пропедевтичний, діагностико-цільовий, інформаційно-теоретичний, етап набуття досвіду, корекційно-аналітичний; змістові компоненти: стимулююче-мотиваційний, когнітивний, діяльнісно-практичний, емоційно-почуттєвий, саморегулюючий, особистісний.
The pedagogical technology of the future teacher competence in preventing and overcoming barriers in professional activities is justified in the article. In particular, the author reveals the elements as a goal; stages: introductory, diagnostic and targeted, information-theoretical stage learning, correction and analytical, the content components: stimulating, motivational, cognitive, action-practical, emotional and sensual, self-regulating, personal.
Опис
Ключові слова
бар’єр, технологія, компетентність, етап, змістовий компонент, barrier, technology, competence, stage, content component
Бібліографічний опис
Глазкова, І. Я. Технологічні засади формування у майбутнього вчителя компетентності запобігання і подолання бар’єрів [Текст] / І. Я. Глазкова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 1 (27). – С. 209–218.