Чинники побудови ефективної освітньої організації: аналіз зарубіжного досвіду

Анотація
У статті класифіковано зовнішньо-контекстуальні та внутрішньо-інституційні чинники побудови ефективної освітньої організації. З’ясовано теоретичні засади менеджменту ризиків у побудові сучасного вишу як ефективної організації. Схарактеризовано процесуальні особливості управління ризиками у британських університетах: способи ідентифікації ризиків (професійна ідентифікація, самоідентифікація); принципи оцінки ризиків; механізми управління ризиками (передача ризиків, прийняття ризиків, контроль ризиків, припинення діяльності, використання можливостей); способи оцінки та корекції результатів управління ризиками.
The article apparently classified contextual and internal institutional factors of building an effective educational organization. Clarified the theoretical foundations of risk management in the construction of the modern university as an effective organization. Characterized by the specific procedure of risk management at British universities: how to identify risks (professional identity, self-identity), principles of risk assessment, risk management tools (risk transfer, risk-taking, risk control, business interruption, opportunities), methods of evaluation and correction of the results of the risk management.
Опис
Ключові слова
чинник, ефективна освітня організація, ризик, менеджмент, менеджмент ризиків, управління ризиками, британські університети, factor, effective educational organization, risk, management, risk management, British universities
Бібліографічний опис
Сбруєва, А. А. Чинники побудови ефективної освітньої організації: аналіз зарубіжного досвіду [Текст] / А. А. Сбруєва, О. Г. Козлова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 1 (27). – С. 111–123.