Підготовка педагогів для СОС-дитячих містечок в освітніх закладах Австрії

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті висвітлено діяльність соціально-педагогічного інституту в м. Іннсбрук, коледжу сімейної педагогіки в м. Вельс щодо підготовки та підвищення кваліфікації СОС-матерів, їх роль у вивченні та узагальненні психолого-педагогічних засад виховання дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей-сиріт, соціальних сиріт, популяризації концепції Г. Гмайнера у країнах світу. Проаналізовано програми підвищення кваліфікації СОС-матерів, СОС-батьків та їхніх помічниць, присвячені проблемі попередження і подолання конфліктів.
The article highlights the activities of the Institute of Social Pedagogy in Innsbruck, the College of Family Education in Wels on training and skills of the SOS mothers, their role in the study and summing up of psychological and pedagogical principles of children deprived of parental care, orphans, social orphans, promoting the concept of H. Gmeiner in the world. Programs of professional training of SOS-mothers, SOS-fathers and their helpers, aimed at the problem of preventing and overcoming conflicts are analyzed.
Опис
Ключові слова
соціально-педагогічний інститут, м. Іннсбрук, коледж сімейної педагогіки, м. Вельс, СОС-дитячі містечка, діти-сироти, опіка, Герман Гмайнер, Institute of Social Pedagogy, Innsbruck, College of Family Education, Wels, SOS Children’s Villages, orphans, care, Hermann Gmeiner
Бібліографічний опис
Карпенко, О. Є. Підготовка педагогів для сос-дитячих містечок в освітніх закладах Австрії [Текст] / О. Є. Карпенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 1 (27). – С. 83–89.