Особливості шкільної освіти Канади на початку ХІХ століття

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглядаються деякі аспекти процесу становлення системи шкільної освіти Канади у ХІХ ст. Подано коротку характеристику соціо-культурного життя суспільства досліджуваного періоду. Досліджено умови проведення навчання та стан шкільних приміщень. Особливу увагу звернено на дослідження кваліфікацій вчителів та основних методів навчання, характерних для канадських шкіл початку ХІХ ст. Проаналізовано підручники та навчальні програми середніх шкіл Канади початку ХІХ ст. Представлено особливості стану шкіл у деяких невеликих містах та прилеглих до них районах початку 40-х рр. ХІХ ст. у Верхній Канаді.
The article deals with some aspects of the process of the development of the school education system in Canada in the XIXth c. A brief overview of social and cultural peculiarities of the society has been given. The author discusses the conditions of schooling and school buildings. Special attention is drawn to the study of teacher qualifications and main methods of instruction that have been used in Canadian schools in the early XIXth c. Textbooks and curriculum of Canadian secondary schools in the early XIXth c. are analyzed. The peculiarities of schools in some small towns and suburbs in the early 40th of the XIX c. in upper Canada are revealed.
Опис
Ключові слова
система державної освіти, Канада, ХІХ ст., моніторіальне навчання, шкільні приміщення, кваліфікації вчителів, public school system, Canada, 19th century, monitorial instruction, school buildings, teacher qualifications
Бібліографічний опис
Гук, Л. І. Особливості шкільної освіти Канади на початку ХІХ століття [Текст] / Л. І. Гук // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 1 (27). – С. 75–82.