Створення авторських методик сенсорного розвитку дітей у контексті реформаторської педагогіки

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті схарактеризовано підходи представників реформаторської педагогіки до розвитку сенсорики дитини: визначення ролі сприймання в пізнанні оточуючої дійсності; установлення провідних видів чуттів, які потребують удосконалення; обрання способів і засобів формування перцептивних процесів. Проаналізовано напрями вдосконалення чуттєвої сфери особистості, доведено, що навчання школярів перцепції стає ефективним завдяки застосуванню спеціального навчального обладнання; розглянуто провідні методи сенсорного розвитку дітей.
This article characterized the representatives of the reformatory pedagogy approaches to the children’s sensory development: defining perception role in cognition of reality; establishing the perception leading types, which require improvement; choosing tools and methods of forming perceptual processes. Directions of improvement of sensoric sphere of personality are analyzed; it is proved that teaching schoolchildren perception is effective thank’s to use of special education equipment; leading methods of sensoric development of children are revealed.
Опис
Ключові слова
особистість, розвиток, сприймання, навчання, зміст, методи, форми, засоби, предметне середовище, personality, development, perception, study, content, methods, forms, tools, objective environment
Бібліографічний опис
Барбашова, І. А. Створення авторських методик сенсорного розвитку дітей у контексті реформаторської педагогіки [Текст] / І. А. Барбашова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 1 (27). – С. 3–10.