Узагальнення і систематизація при вивченні функціональної лінії в шкільному курсі математики
Вантажиться...
Дата
2015
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті обґрунтовано необхідність використання узагальнення та систематизації знань учнів. Розглянуто місце функціональної змістової лінії в державній підсумковій атестації в 9 класі та зовнішньому незалежному оцінюванні в 11 класі.
In the article the need for generalization and systematization of knowledge of students. The place and the topic "Functions and their graphs" in the state final examination in grade 9 and external assessment in grade 11.
In the article the need for generalization and systematization of knowledge of students. The place and the topic "Functions and their graphs" in the state final examination in grade 9 and external assessment in grade 11.
Опис
Ключові слова
узагальнення, систематизація, функція, aggregation, classification, function
Бібліографічний опис
Зубко, В. Узагальнення і систематизація при вивченні функціональної лінії в шкільному курсі математики [Текст] / В. Зубко // Фізико-математична освіта : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; редкол.: Ф. М. Лиман, В. С. Іваній, М. В. Каленик та ін. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015. – Вип. 1 (7). – С. 37–41.