Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1921
Назва: Педагогічні погляди та освітня діяльність Миколи Неплюєва в контексті розвитку сільськогосподарської освіти (XIX – поч. XX ст.)
Інші назви: Pedagogical Views and Educational Activity of Nikolay Nepluev in the Context of Development of an Agricultural Education (XIX – Beginning of XX Century)
Автори: Мірошниченко, Надія Олександрівна
Miroshnychenko, Nadiia Oleksandrivna
Ключові слова: Неплюєв М. М.
розвиток сільськогосподарської освіти
педагогічні погляди
сільськогосподарська школа
навчально-виховний процес
учнівське самоврядування
Трудове братство
Nepluev N. N.
development of agricultural education
pedagogical views
agricultural school
teaching and upbringing system
Labour fraternity
Дата публікації: 2015
Видавництво: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Бібліографічний опис: Мірошниченко, Н. О. Педагогічні погляди та освітня діяльність Миколи Неплюєва в контексті розвитку сільськогосподарської освіти (XIX – поч. XX ст.) [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : спец. 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки / Н. О. Мірошниченко ; МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка. – Суми, 2015. – 20 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації з’ясовано педагогічні погляди Миколи Миколайовича Неплюєва та узагальнено досвід освітньої діяльності подвижника в контексті розвитку сільськогосподарської освіти XIX – початку XX століття. Здійснено класифікацію історіографії та джерельної бази дослідження. Визначено провідні чинники та етапи розвитку сільськогосподарської освіти в Україні в означений період. Виокремлено етапи життєвого шляху та освітньої діяльності Миколи Неплюєва. Розкрито світоглядні та змістові засади педагогічних поглядів подвижника. Схарактеризовано особливості навчально-виховного процесу та учнівського самоврядування в сільськогосподарських школах М. Неплюєва.
In the thesis pedagogical ideas of Nikolay Nikolaevich Nepluev are defined and his practice of educational activity in the context of an agricultural education in the XIX – the beginning of the XX century is generalized. Classification of a historiography and base of sources of the studied problem is carried out. On the basis of archival sources the main of factors and the stages of development of agricultural schools in Ukraine during the studied period are outlined. In the thesis the main stages of formation of pedagogical views of N. Nepluev are defined; features of the organization of teaching and student’s self-government in the educational institutions of N. Nepluev are highlighted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1921
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Miroshnychenko Nadiia Oleksandrivna.pdf370,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.