Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1858
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСеменог, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorSemenoh, Olena Mykolaivna-
dc.date.accessioned2017-05-29T07:54:19Z-
dc.date.available2017-05-29T07:54:19Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСеменог, О. М. Художньо-педагогічний наратив як засіб формування культури педагогічного спілкування [Текст] / О. М. Семеног // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка : науковий журнал. – Житомир : Вид-во Євенок О. О. – 2017. – Вип. 2 (88). – С. 243–248.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1858-
dc.description.abstractУ статті окреслено сутність наративу, особливості художньо-педагогічного наративу, здійснено аналіз деяких аспектів реалізації педагогічного спілкування у художньо-педагогічних творах Олександра Захаренка та Івана Зязюна. Розповіді відомих учених-педагогів і письменників або розповіді про них, представлені у вигляді художньо-педагогічного наративу, дозволяють на конкретних прикладах відрефлексовувати індивідуальний досвід, яскравіше усвідомити нерозривну єдність наукового і творчого пошуку талановитих педагогів-наставників, підвищують рівень засвоєння інформації про культуру педагогічного спілкування як ефективного механізму особистісної взаємодії, що спрямована на взаємопізнання та взаєморозуміння.uk_UA
dc.description.abstractThe article outlines the nature of narrative, features of artistic and pedagogical narrative. It is made an analysis of some aspects of the pedagogical communication in teaching works of Alexander Zakharenko and Ivan Zyazyun. Stories about famous scientists, teachers and writers are presented in the form of artistic and pedagogical narrative. They allow, on specific examples, to think about own individual experience, brighter understand the indissoluble unity of scientific and creative search of talented teachers-mentors, raise the level of assimilation of information about the culture of pedagogical dialogue as effective mechanism for personal interaction, which is aimed at mutual learning and understanding.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectнаративuk_UA
dc.subjectхудожньо-педагогічний наративuk_UA
dc.subjectпедагогuk_UA
dc.subjectОлександр Захаренкоuk_UA
dc.subjectІван Зязюнuk_UA
dc.subjectкультура педагогічного спілкуванняuk_UA
dc.subjectвзаємодіяuk_UA
dc.subjectвзаємопізнанняuk_UA
dc.subjectвзаєморозумінняuk_UA
dc.subjectnarrativeuk_UA
dc.subjectpedagogical narrativeuk_UA
dc.subjectteacheruk_UA
dc.subjectAlexander Zakharenkouk_UA
dc.subjectIvan Zyazyunuk_UA
dc.subjectculture of pedagogical communicationuk_UA
dc.subjectinteractionuk_UA
dc.subjectmutual learning and mutual understandinguk_UA
dc.titleХудожньо-педагогічний наратив як засіб формування культури педагогічного спілкуванняuk_UA
dc.title.alternativeArtistic and Pedagogical Narrative as a Tool of Culture Formation in Teacher Communicationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.udc.udc[37:008]:37.011.3-051:[7-047.29]uk_UA
Appears in Collections:Наукові видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття Семеног на Бар 1.03.17.pdf625,49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.