Оцінювання навчальних досягнень випускників шкіл з фізики в умовах профільного навчання

Анотація
Упровадження в загальноосвітніх школах України профільного навчання в 10-12 класах матиме сенс за умови впливу навчальних досягнень з профільного навчального предмета тих, хто отримав повну середню освіту, на їх зарахування до вищих навчальних закладів з певних груп спеціальностей.
The introduction in schools of Special Education in Ukraine 10-12 classes makes sense, provided the impact academic achievements in vocational school discipline those who had completed secondary education, on their admission to higher education for some groups of professions.
Опис
Ключові слова
навчальні досягнення, профільне навчання, профільний предмет, незалежне оцінювання, опредмечування, розпредмечування, educational achievements, core subjects, representation the object, specialized education, independent evaluation, perfect conversion in real
Бібліографічний опис
Каленик, В. І. Оцінювання навчальних досягнень випускників шкіл з фізики в умовах профільного навчання [Текст] / В. І. Каленик, М. В. Каленик // Фізика та астрономія в школі. – 2010. – № 2. – С. 30–33.
Зібрання