Організація навчального процесу – головний зміст методики навчання фізики, як навчального предмета

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2006
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті показано, що вирішення проблеми змісту методики навчання фізики – навчального предмета ґрунтується на його практичній спрямованості.
It is shown in the article, that decision of problem of maintenance of method of teaching of physics – educational object is based on his practical orientation.
Опис
Ключові слова
навчальний предмет, методика фізики, цільовий посібник, зміст занять, school subject, destination manual, methods of physics, content of lessons
Бібліографічний опис
Каленик, М. В. Організація навчального процесу – головний зміст методики навчання фізики, як навчального предмета [Текст] / М. В. Каленик // Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2006. – Вип. 66, Ч. 2. – С. 17–20.
Зібрання