Перерозподіл навчального матеріалу як чинник реформування фізичної освіти школярів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2001
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Однією з проблем, що набувають актуальність в умовах реформування фізичної освіти в загальноосвітніх школах, стає проблема перерозподілу навчального матеріалу в шкільному курсі фізики. Вирішення цієї проблеми спрямовано на виявлення взаємозв’язків між навчальним матеріалом з фізики, що вивчається в середніх і старших класах, від чого, в певній мірі, залежить раціональне використання навчального часу і рівень знань, умінь та навичок тих, хто навчається.
One of the problems that become relevant in the reformation of physical education in schools, the problem is redistribution of educational material in school physics course. The solution aims to identify relationships between learning material in physics, studied in middle and high school, from which, to some extent, depends on efficient use of training time and the knowledge and skills of students.
Опис
Ключові слова
навчальний матеріал, структурування навчального змісту, формування, пізнавальні можливості, істотні ознаки, компонент, educational material, formation, essential features, structuring educational content, educational opportunities, component
Бібліографічний опис
Каленик, М. В. Перерозподіл навчального матеріалу як чинник реформування фізичної освіти школярів [Текст] / М. В. Каленик // Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. – Кіровоград : РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка, 2001. – Вип. 34. – С. 46–50.
Зібрання