Створення освітніх нанокластерів для забезпечення вивчення нанотехнологій в школах та ВНЗ

Анотація
У статті зазначається, що нанотехнології є основою чергової технологічної революції і запорукою переходу до нового VI економічного укладу, тому розвиток наноосвіти є важливою складовою заходів з підвищення якості професійної підготовки кадрів для всіх без виключення галузей промисловості та вищої освіти України. Аналіз сучасного стану фізико-математичної, природничої та технічної освіти в Україні показує значне відставання у вивченні сучасних проривних технологій, зокрема - нанотехнологій у школах та ВНЗ. Розглядається ряд проблем різного рівня, розв’язання яких забезпечить перехід освіти та промисловості до норм сучасності.
The article shows that nanotechnology is the basis for the next technological revolution, and the key to the transition to a new economic structure VI, so the development of nanostructures is an important part of measures to improve the quality of vocational training for all, without exception, industries and higher education in Ukraine. Analysis of the current state of physics and mathematics, natural and technical education in Ukraine shows a significant gap in the study of modern advanced technologies, in particular - of nanotechnology in schools and universities. We consider a number of problems of different levels, a solution that will ensure the transition of education and industry to the standards of the modern world.
Опис
Ключові слова
вивчення нанотехнологій, комплекс проблем, розвиток інфраструктури, методична робота, освітні нанокластери, наноіндустрія, nanotechnology, educational nanoclusters
Бібліографічний опис
Величко, С. П. Створення освітніх нанокластерів для забезпечення вивчення нанотехнологій в школах та ВНЗ [Текст] / С. П. Величко, І. О. Мороз, О. Д. Стадник, О. М. Завражна // Наукові записки. Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – Вип. 8, Ч. 3. – С. 91–96.
Зібрання