Проблема наступності дошкільної і початкової освіти

Анотація
У статті розглядаються питання психолого-педагогічної готовності дітей дошкільного віку до навчання у школі та необхідність підготовки педагогічних кадрів до такого роду діяльності. Розкриваються наукові аспекти наступності дошкільної та початкової освіти, вказується на позитивний вплив наступності в роботі дитячого садка і початкової школи.
There are questions about the psychological and educational preparation of preschool children for school and the necessity of training teachers for these activities consider in the article. We discover the scientific aspects of continuity pre-school and primary education; show the positive influence from the work of the kindergarten to the primary school.
Опис
Ключові слова
наступність, continuity, діти, children, дошкільний вік, preschool age, дошкільна і початкова освіта, preschool and primary education
Бібліографічний опис
Кондратюк, С. М. Проблема наступності дошкільної і початкової освіти [Текст] / С. М. Кондратюк, Н. М. Павлущенко, О. В. Король // Педагогіка вищої та середньої школи : зб. наук. праць. – Кривий ріг, 2013. – Вип. 37. – С. 322–326.
Зібрання