Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1517
Title: Мовна особистість учителя в художній літературі
Other Titles: Language Teacher Identity in Literature
Authors: Семеног, Олена Миколаївна
Semenoh, Olena Mykolaivna
Базиль, Людмила Олександрівна
Bazyl, Liudmyla Oleksandrivna
Keywords: учитель
мовна особистість учителя
українська художня література
teacher
language teacher identity
Ukrainian literature
Issue Date: 2008
Citation: Семеног, О. Мовна особистість учителя в художній літературі [Текст] : навчальний посібник / О. Семеног, Л. Базиль ; МОН України, Ін-т педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України, Глухівський держ. пед. ун-т ім. О. Довженка. – Київ : Фенікс, 2008. – 224 с.
Abstract: Структура книги включає теоретичний і практичні модулі, мета яких – спонукати читачів поміркувати над різноманітними аспектами функціонування мовної особистості вчителя в українській художній літературі та її впливу на формування мовної особистості учнівської молоді. Робота з художніми текстами урізноманітнюється проблемно-діалогічним спілкуванням, словесним малюванням, виразним читанням, інтерв'юванням "заглибленням" у внутрішній світ героїв, а також продукуванням власних текстів на основі прочитаного, що дозволяє активізувати пізнавальну діяльність, розвивати читацьку культуру, уникати сліпого наслідування чужих суджень; виховувати толерантність до іншого бачення ситуації. Практикум може використовуватися в курсах культури мови, лінгвістичного аналізу художнього тексту, а також у психолого-педагогічних і методичних курсах. Книга адресована студентам, магістрантам, вищих навчальних закладів, викладачам гуманітарних предметів, вчителям-словесникам. Може бути корисною для учнів старших класів загальноосвітніх навчальних закладів.
The structure of the book includes theoretical and practical modules, the purpose of which is encourages for readers to reflect on various aspects of language teacher identity in Ukrainian literature and its influence on linguistic identity formation of the students. Working with literary texts variety of problem-dologin communication, verbal, drawing, expressive reading, jovanny "recess" in the inner world of characters and producing their own texts based on reading, which allows for activation of cognitive activity, develop reading culture, avoid the blind inheritance of foreign judgments; foster tolerance to a different view of the situation. The working can be used in course of speech culture, linguistic analysis of literary text as well as in psycho-pedagogical and methodological courses. The book is addressed to students, graduates, higher education institutions, teachers of humanitarian subjects, for language teachers. Can be useful for students of senior classes of secondary schools.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1517
Appears in Collections:Навчальні видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4Посібник Мовна особ учителя 22.07.08.pdf1,72 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.