Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1301
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМіронець, Людмила Петрівна-
dc.contributor.authorMironets, Liudmyla Petrivna-
dc.contributor.authorРізніченко, Р. М.-
dc.contributor.authorRiznichenko, R. M.-
dc.date.accessioned2017-03-13T08:43:03Z-
dc.date.available2017-03-13T08:43:03Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМіронець, Л. П. Організація самостійної роботи студентів з методики навчання біології та природознавства у педагогічному ВНЗ [Текст] / Л. П. Міронець, Р. М. Різніченко // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми : ВВП «Мрія», 2013. – № 1. – С. 132–136.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1301-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі організації самостійної роботи студентів під час вивчення курсу «Методика навчання біології та природознавства» у педагогічному ВНЗ. Проведено аналіз методичних видань, у яких описано методику організації самостійної роботи студентів. Під час аналізу встановлено, що самостійна робота студентів (СРС) є актуальною, багатоаспектною та недостатньо дослідженою проблемою. У статті розглядаються основні форми та види самостійної роботи студентів, описані загальні методичні вимоги, яких слід дотримуватися під час організації самостійної роботи студентів з методики навчання біології. Наводяться результати проведеного анкетування студентів 4 курсу. Раціональна організація самостійної діяльності студентів на занятті, застосування ефективних методів і прийомів викладання методики навчання біології запобігають перевантаженню домашніми завданнями, роблять оптимальними їх обсяг та характер.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with students independent work organization during studying the course “Methods of teaching biology and natural science” at pedagogical higher educational establishment. Analysis of methodological issues, in which the methods of students’ independent work are described, has been conducted. The analysis acknowledged that students’ independent work is actual, multifaceted and insufficiently studied problem. The basic forms and kinds of students’ independent work are considered in the article, general methodological requirements that should be followed in the process students’ independent work organization in methodology of teaching biology are described. The results of the conducted questionnaire of fourth year students are given. Rational organization of students’ independent classwork, effective methods and techniques of biology teaching methodology prevent from being overloaded with home assignments, make them optimal in size and in form.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсамостійністьuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectвиди самостійної роботиuk_UA
dc.subjectформи самостійної роботиuk_UA
dc.subjectконтроль самостійної роботиuk_UA
dc.subjectіндивідуальна самостійна роботаuk_UA
dc.subjectпозааудиторна самостійна роботаuk_UA
dc.subjectметодика навчання біологіїuk_UA
dc.subjectindependenceuk_UA
dc.subjectindependent workuk_UA
dc.subjecttypes of independent workuk_UA
dc.subjectforms of independent workuk_UA
dc.subjectindependent work controluk_UA
dc.subjectindividual independent workuk_UA
dc.subjectextracurricular independent workuk_UA
dc.subjectmethodology of teaching biologyuk_UA
dc.titleОрганізація самостійної роботи студентів з методики навчання біології та природознавства у педагогічному ВНЗuk_UA
dc.title.alternativeOrganization of Students’ Independent Work in Teaching Biology and Natural Science Methodology at Pedagogical Higher Educational Establishmentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.udc.udc57:378.147.111-057.875uk_UA
Appears in Collections:Актуальні питання природничо-математичної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mironets_Vykorystannia problemnoho.pdf1,56 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.