Педагогічна майстерність учителя-словесника в дослідницьких рефлексіях Ніли Волошиної

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті на основі наукових, науково-методичних праць Ніли Волошиної окреслено педагогічну майстерність учителя-словесника як самореалізацію вчителя в педагогічній діяльності, що забезпечує естетичний саморозвиток і самоактуалізацію учня. Акцентується увага на собливостях уроку літератури як дослідженні мистецтва слова й естетичного виховання, творчій складовій діяльності вчителя, педагогічному, мовленнєвому артистизмі, аксіологічній взаємодії учителя й учня.
In the article on the basis of scientific, methodological works of Nila Voloshyna is outlined pedagogical mastery of teacher-philologist as teacher’s self-fulfilment in the teaching activities, which provides aesthetic self-development and self-actualization of student. The attention is accented on the features of literature lesson as art expression and aesthetic education research, creative component of teacher’s activity, pedagogical and linguistic artistry, axiological interaction between teacher and student.
Опис
Ключові слова
учитель-словесник, учень, урок української літератури, педагогічна майстерність, педагогічна творчість, мистецтво слова, естетичне виховання, педагогічний артистизм, мовленнєвий артистизм, діалогічна взаємодія, Ніла Волошина, teacher-philologist, student, lesson of Ukrainian literature, pedagogical mastery, teaching art, art expression, aesthetic education, pedagogical artistry, verbal artistry, dialogic interaction, Nila Voloshina
Бібліографічний опис
Семеног, О. Педагогічна майстерність учителя-словесника в дослідницьких рефлексіях Ніли Волошиної [Текст] / О. Семеног // Українська література в загальноосвітній школі. – 2013. – № 9. – С. 2–4.
Зібрання