Мовно-методичний курс для магістрантів: здобутки і проблеми зарубіжної та української вищої школи

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Охарактеризовано сучасні тенденції у вищій філологічній освіті США і Росії. Проаналізовано здобутки української та зарубіжної вищої школи у формуванні змісту і реалізації основних завдань мовно-методичного курсу для магістрантів. Акцентовано увагу на потребі формування практико- орієнтованих профільних компетентностей, зокрема методичної компетентності викладача вищої школи. Здійснено детальне вивчення науково-педагогічної літератури з проблематики дослідження та окреслено напрями подальших перспективних досліджень у цій сфері педагогічної науки.
Current trends in higher philological education of the USA and Russia have been characterized. Achievements of Ukrainian and foreign higher educational establishments in shaping the content and implementation of the main tasks of language and methodology course for undergraduates have been analyzed. The need to establish practice oriented core competencies, particularly methodological competence of a higher educational establishment teacher, has been substantiated. Detailed study of scientific and pedagogical literature concerning the problem of investigation has been done and trends of further perspective investigations in this branch of pedagogical science have been outlined.
Опис
Ключові слова
університет, магістерська програма, мовно-методичний курс, методична компетентність, освітні технології, university, master's program, language and methodology course, methodological competence, educational technologies
Бібліографічний опис
Семеног, О. М. Мовно-методичний курс для магістрантів: здобутки і проблеми зарубіжної та української вищої школи [Текст] / О. М. Семеног // Порівняльна професійна педагогіка : науковий журнал. – Київ, 2011. – № 1. – С. 62–72.
Зібрання