Роль курсу «Типологія помилок» у формуванні інфомедійної грамотності філологів: інтегративний підхід

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті окреслюється можливість інтеграційного підходу до впровадження проєкту IREX "Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність» у курс «Типологія помилок». Доводиться, що таке поєднання дозволить покращити якість підготовки й формування компетентностей майбутніх педагогів, а саме: здатності фіксувати відхилення від норм сучасної української літературної мови та редагувати тексти й медіакультуру (критичне мислення, інфомедійну й візуальну грамотність, соціальну толерантність, стійкість до впливів та ін.).
The article outlines the possibility of an integration approach to the implementation of the IREX project «Study and distinguish: infomedia literacy» in the course «Typology of mistakes», it is proved that this combination will improve the quality of training and formation of competencies of future teachers, namely: ability to fix deviations from the norms of the modern Ukrainian literary language and edit texts and media culture (critical thinking, infomedia and visual literacy, social tolerance, resistance to impacts, etc.).
Опис
Ключові слова
візуальна грамотність, інфомедійна грамотність, критичне мислення, медіакультура, медіаграмотність, помилка, visual literacy, infomedia literacy, critical thinking, media culture, media literacy, mistake
Бібліографічний опис
Герман, В. В. Роль курсу «Типологія помилок» у формуванні інфомедійної грамотності філологів: інтегративний підхід [Текст] / В. В. Герман // Академічна культура дослідника в освітньому просторі: Європейський та національний досвід : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції хдобувачів освіти та молодих учених, (14–15 травня 2020, м. Суми) / МОН України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми, 2020. – С. 64–70.
Зібрання