Формування емоційно-ціннісного ставлення в учнів 5–7 класів у процесі вивчення української літератури

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У магістерські роботі проаналізовано поняття «емоційно-ціннісне ставлення» у психолого-педагогічних дослідженнях. Дипломна робота зосереджена на потенційних виховних можливостях уроку української літератури. У ході проведення педагогічного експерименту було створено авторський алгоритм формування емоційно-ціннісних ставлень в учнів, подано методичні рекомендації вчителю-словеснику та студенту-практиканту до їх формування у процесі вивчення української літератури.
The master's thesis analyzes the concept of "emotional and value attitude" in psychological and pedagogical research. Thesis focuses on the potential educational opportunities of the lesson of Ukrainian literature. During the pedagogical experiment the author's algorithm of formation of emotional and value attitudes in pupils was created, methodical recommendations to the teacher-vocabulary and the student-trainee to their formation in the course of studying of the Ukrainian literature were given.
Опис
Ключові слова
емоційно-ціннісне ставлення, виховні можливості уроку української літератури, алгоритм формування емоційно-ціннісних ставлень, методичні рекомендації до вивчення твору у 5–7 класах, emotional and value attitude, educational opportunities of the lesson of Ukrainian literature, algorithm of formation of emotional and value attitudes, methodical recommendations for studying the work in 5–7 forms
Бібліографічний опис
Боюн, Б. А. Формування емоційно-ціннісного ставлення в учнів 5–7 класів у процесі вивчення української літератури [Текст] : магістер. робота / Б. А. Боюн ; науковий керівник В. А.Захарова. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 105 с.