Про формування умінь раціонально обрати програму динамічної математики: результати педагогічних досліджень

Анотація
У статті розглянуто проблему формування умінь обирати серед розмаїття програм динамічної математики (ПДМ) саме той продукт, який з позицій наявного у ньому інструментарію виявиться найраціональнішим для розв’язання конкретної задачі чи групи задач шкільного курсу математики. Запропоновано стратегію формування таких умінь, яка базується на формулі «одна задача-різні ПДМ». Описано методику організації експериментального навчання і наведено результати статистичного опрацювання одержаних даних на основі непараметричного знакового критерію для залежних вибірок.
The article considers the problem of formation of skills to choose the software, which will be most efficient for a specific problem or group of problems in the school mathematics, among a variety of dynamic mathematical software (DMS). The strategy for the formation of such skills, which is based on the formula "one problem-different DMS", is proposed. The technique of the organization of experiential studing and the results of statistical processing of the received data based on the nonparametric sign test for dependent samples are described.
Опис
Ключові слова
програми динамічної математики, комп’ютерні інструменти, раціональний вибір, GRAN2d, DG, Живая геометрия, Математический конструктор, GeoGebra, критерій знаків, dynamic mathematical software, computer tools, rational choice, Live geometry, MathKit, sign test
Бібліографічний опис
Семеніхіна, О. В. Про формування умінь раціонально обрати програму динамічної математики: результати педагогічних досліджень [Текст] / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк // Комп’ютер в школі і сім’ї. – 2015. – № 4. – С. 24–30.
Зібрання