Активізація професійного самовизначення учнів з інтелектуальними порушеннями

Анотація
Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі розкрито теоретичні аспекти проблеми професійного самовизначення старшокласників в умовах спеціального закладу освіти, розкрито сучасні підходи до реалізації процесу професійного самовизначення учнів старших класів з інтелектуальними порушеннями. У другому розділі визначено стан сформованості професійного самовизначення учнів старших класів інтелектуальними порушеннями в процесі навчально-виховної діяльності, обґрунтовано педагогічне забезпечення процесу професійного самовизначення учнів означеної нозології у спеціальному закладі освіти. У третьому розділі здійснено експериментальну перевірку ефективності процесу активізації професійного самовизначення учнів старших класів з інтелектуальними порушеннями в системі трудового навчання та здійснено аналіз результативності формувального експерименту. У висновках узагальнено основні результати дослідження.
Master’s thesis consists of an introduction, three sections, conclusions and a list of sources used. In the introduction the relevance of the research is substantiated, the purpose is defined and research objectives. The first section reveals the theoretical aspects of the problem of professional self-determination of high school students in a special educational institution, reveals modern approaches to the process of professional self-determination of high school students with intellectual disabilities. In the second section the state of formation of professional self-determination of senior pupils by intellectual disturbances in the course of educational activity is defined, pedagogical maintenance of process of professional self-determination of pupils of the specified nosology in special educational institution is substantiated. In the third section the experimental check of efficiency of process of activization of professional self-determination of pupils of senior classes is carried out with intellectual disabilities in the system of labor training and analysis of the effectiveness of the formative experiment. The conclusions summarize the main results of the study.
Опис
Ключові слова
професійне самовизначення, учні з інтелектуальними порушеннями, активізація, трудове навчання, спеціальний заклад освіти, professional self-determination, students with intellectual disabilities, activation, labor training, special educational institution
Бібліографічний опис
Калуга, А. В. Активізація професійного самовизначення учнів з інтелектуальними порушеннями [Текст] : магістер. робота / А. В. Калуга ; науковий керівник О. В. Колишкін. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 107 с.