Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології за Ключові слова ""enlightened piety""
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ «Прочанин католицького ренесансу»: становлення духовно-педагогічних та етико-антропологічних ідеалів Ігнатія Лойоли у рецепціях академічної та конфесійної історико-педагогічної традиції(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Басенко Руслан; Basenko RuslanУ запропонованому дослідженні на основі вивчення академічного й конфесійного історико-педагогічного доробку з анонсованої теми, розкрито християнсько-гуманістичні та філософсько-антропологічні джерела, конкретизовано соціокультурні умови, обґрунтовано об'єктивні й суб'єктивні чинники становлення педагогічної ідентичності та освітньо-виховних практик засновника католицького ордену єзуїтів Ігнатія Лойоли - духовного лідера, геніального організатора й розважливого наставника молоді, який, називаючи себе прочанином, теоретично вибудував і реалізував глибоко продумані духовно- педагогічні смисли, втілення яких стало міцною основою т.зв. католицького Ренесансу, значно послужило переконливим успіхам посттридентського поступу католицької освіти і молодіжної політики.