Перегляд за Автор "Zavatska Liudmyla"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Фреймовий підхід при вивченні теми «Соціально-педагогічна робота з дітьми з розладами аутистичного спектра»(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Завацька Людмила; Zavatska Liudmyla; Бартків Оксана; Bartkiv OksanaУ статті розкрито зміст поняття «фрейм», ознаки, будову та види фреймів. Мета статті полягає в аналізі особливостей використання фреймів при вивченні теми «Соціально-педагогічна робота з дітьми з розладами аутистичного спектра». У процесі наукового пошуку використано методи аналізу, узагальнення, систематизації та моделювання. На основі поглядів учених фрейм визначено як схематичну (графічну, табличну) репрезентацію за родово-видовою залежністю певного явища (факту, об'єкта чи процесу), що уможливлює стисло подати значний за обсягом зміст навчального матеріалу. Обґрунтовано доцільність використання фреймів при вивченні студентами теми «Соціально-педагогічна робота з дітьми з розладами аутистичного спектра». Запропоновано завдання теми у вигляді фреймів-візуалізацій, фреймів-розповідей, фреймів-тем.