Перегляд за Автор "Prokopova Liudmyla Ivanivna"
Зараз показуємо 1 - 20 з 35
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Cкандинавська ходьба як засіб зниження надмірної маси тіла жінок другого періоду зрілого віку в умовах самостійних занять(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla Ivanivna; Гвоздецька Світлана Володимирівна; Hvozdetska Svitlana Volodymyrivna; Гриб Тетяна; Hryb Tetiana; Клименченко Тетяна; Klymenchenko TetianaВивчено вплив скандинавської ходьби на зниження надмірної маси тіла жінок 56–60 років. Визначено зміни рівня фізичного стану жінок, які займаються скандинавською ходьбою. Розроблено та експериментально перевірено методику зниження надмірної маси тіла жінок другого періоду зрілого віку в умовах самостійних занять. Мета роботи: обґрунтування та доведення ефективності експериментальної методики зниження надмірної маси тіла жінок другого періоду зрілого віку в умовах самостійних занять. Методологія. Методологічну основу дослідження становлять принципи теорії наукового пізнання, концептуальні положення психології, педагогіки, медицини, у яких вироблено найважливіші принципи аналізу соціально-психологічних та педагогічних явищ, теорія тренувального процесу. Наукова новизна. Гіпотеза дослідження полягає в тому, що поєднане застосування аеробних, силових, швидкісних, інтервальних вправ приведе до більш вираженої корекції форм тіла у жінок другого періоду зрілого віку в умовах самостійних занять. Висновки. У результаті аналізу літературних джерел було встановлено, що надмірна маса тіла є однією з основних проблем жінок сучасності. Нагальним завданням стає пошук засобів схуднення та запобігання подальшого набору маси тіла. В експериментальній групі була досягнута позитивна динаміка зменшення маси тіла, об’єму талії, підвищення рівня фізичного стану. У результаті дослідження встановлено, що поєднане застосування аеробних, силових, швидкісних, інтервальних вправ, які є складовими експериментальної методики, приводить до зниження маси тіла жінок другого періоду зрілого віку в умовах самостійних занять.Документ SWOT-аналіз, як метод визначення стратегії розвитку спортивного клубу «Maхima»(2021) Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla IvanivnaВ статті визначено, що внутрішнє середовище спортивного клубу можна дослідити за багатьма методологіями, але найефективнішою є «SWOT-аналіз». Призначення цього аналізу – виявлення сильних і слабких сторін організації, а також її зовнішніх можливостей і загроз. Зібрані дані за допомогою SWOT-аналізу дають можливість розробити стратегію подальшого розвитку організації, встановити низку переваг перед конкурентами і, таким чином, посісти сприятливу конкурентну позицію на ринку послуг.Документ Бізнес-план підприємства (фітнес-клубу) – запорука успіху власного бізнесу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla IvanivnaВ методичних рекомендаціях вказано, що бізнес-план є формою експертної оцінки доцільності та ефективності здійснення тієї або іншої підприємницької ідеї. В роботі описуються етапи бізнес-планування: підбір виконавців, консультантів та експертів, постановка завдання і розподіл обов’язків між виконавцями, розробка календарного плану виконання робіт, збір вихідної інформації; розробка бізнес-плану; його презентація – доведення основних положень бізнес-плану до потенційних інвесторів. Наводиться схема основних розділів бізнес-плану та їх детальний опис. Приводиться приклад готового бізнес-плану фітнес-клубу «ЛюКс» з надання фізкультурно-оздоровчих та спортивних послуг населенню. Для студентів спеціальності «Фізичне виховання» факультетів фізичної культури педагогічних університетів.Документ Вплив засобів легкої атлетики на покращення здоров`я підлітків, які займаються в шкільній спортивній секції(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Дульський Роман Олексійович; Dulskyi Roman Oleksiiovych; Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla IvanivnaСтаття присвячена дослідженню впливу засобів легкої атлетики на рівень здоров’я підлітків 11-12 років. Досліджено рівень здоров’я підлітків за методикою Г.Л. Апанасенко. Розроблено та доведено ефективність методики покращення здоров’я підлітків, які займаються у шкільній спортивній секції з легкої атлетики.Документ Куратор групи як суб'єкт виховання лідерських якостей студентів у контексті підготовки фахівців з фізичної культури(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla Ivanivna; Гвоздецька Світлана Володимирівна; Hvozdetska Svitlana Volodymyrivna; Красілов Андрій Дмитрович; Krasilov Andrii DmytrovychСтаття присвячена роботі куратора академічної групи та дослідженню лідерських якостей студентів. Мета статті - дослідити діяльність куратора академічної групи як важливу ланку формування лідерських якостей майбутіх спеціалістів із фізичної культури. У ході дослідження застосовували методи теоретичного аналізу науково-методичної літератури, педагогічне тестування, методи математичної статистики. Визначено діяльність куратора, як суб'єкта виховання лідерських якостей студентів у контексті підготовки фахівців з фізичної культури, функції наставника академічної групи, досліджено ступінь вираженості лідерських якостей студентів 1-4 курсів. Перспективою наших подальших досліджень є кураторська діяльність, націлена на створення психолого-педагогічних умов у межах освітнього простору для поєднання інтелектуальних, духовних, емоційних, моральних основ виховання майбутніх спеціалістів з фізичної культури на нових засадах студентоцентризму.Документ Курс лекцій з теорії і методики фізичного виховання(Вінниченко М. Д, 2009) Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla Ivanivna; Чхайло Микола Борисович; Chkhailo Mykola BorysovychУ посібнику на системній основі викладено сутність предмету, основні терміни і поняття, якими повинен володіти професійно грамотний спеціаліст, надаються основи теорії і методики навчання руховим діям. Показані особливості фізичного виховання дітей дошкільного, шкільного віку, студентської молоді, дорослого контингенту населення. Надається технологія розробки документів планування з фізичного виховання. Розкривається методика оздоровчої фізичної культури в аспекті використання її різноманітних форм, засобів і методів стосовно різних вікових груп населення. Пропоновані методики базуються на науковій основі, насичені конкретним матеріалом. Книга може бути корисною для студентів, викладачів вузів і вчителів фізичної культури.Документ Легка атлетика як засіб покращення здоров’я та підвищення рівня фізичної підготовленості підлітків(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Дульський Роман Олексійович; Dulskyi Roman Oleksiiovych; Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla IvanivnaАвтором проаналізовано підходи, які є в літературі з питань покращення здоров’я і підвищення рівня фізичної підготовленості підлітків та визначено основні, середньо-виражені та малозначні мотиви, які взяли до уваги при розробці експериментальної методики. Розроблено та запроваджено методику покращення здоров’я і підвищення рівня фізичної підготовленості дітей підліткового віку, які займаються у шкільній спортивній секції з легкої атлетики.Документ Методика підвищення рівня загальної фізичної підготовленості студентів-футболістів, які займаються в групах Підвищення спортивної майстерності(Харківська державна академія фізичної культури, 2020) Кравченко Ігор Миколайович; Kravchenko Ihor Mykolaiovych; Гладов Володимир Васильович; Hladov Volodymyr Vasylovych; Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla IvanivnaНа основі систематизації та аналізу літературних даних і передового педагогічного досвіду вивчено методики різних авторів, які впливають на розвиток фізичних якостей футболістів. У результаті дослідження встановлено, що розроблена експериментальна методика, яка базується на систематичному застосуванні фізичних вправ аеробно-анаеробного характеру, є ефективною та призвела до підвищення рівня фізичної підготовленості студентів-футболістів, які займаються в групах ПСМ. Мета: обґрунтування й доведення ефективності експериментальної методики підвищення рівня фізичної підготовленості студентів-футболістів, які займаються в групах ПСМ. Матеріал і методи. Педагогічний експеримент проводився на базі Навчально-наукового інституту фізичної культури Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка. У дослідженні взяли участь спортсмени збірної ННІФК різної кваліфікації віком від 17 до 21 року зі стажем тренувань 4-6 років. Під час експерименту нами були використані наступні методи дослідження: теоретичного аналізу й узагальнення даних науково-методичної літератури та документальних матеріалів, педагогічне тестування, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. Результати. Розроблена нами експериментальна методика складалася з чотирьох блоків: вправи на розвиток загальної витривалості, силової, швидкісної та швидкісно-силової. Основним засобом розвитку аеробної витривалості був кросовий біг, тривалість якого коливалася від 15-20 до 60 хв. при ЧСС 150 уд/хв. Засобами розвитку швидкісно-силової витривалості слугували вправи в ударах по м`ячу на силу і точність, в одноборствах партнерів за м`яч. Для розвитку швидкісної витривалості застосовували прискорення по 15-30м з відпочинком від 15с до 30с. Після застосування розробленої нами методики результат бігу на 30м з високого старту до проведення експерименту становив 4,36±0,08с, а після експерименту покращився до 4,05±0,05с, тобто на 7,6%. В човниковому бігу 7х50м до проведення експерименту результат становив 60,7±0,43с, а після експерименту покращився до 56,6 ± 0,48с, тобто зріс на 7,2%. Результати в тесті стрибок у довжину з місця мали приріст після впровадження методики, що склав – 4,3%. Висновки. У результаті аналізу літературних джерел було встановлено, що фізичні вправи є одним із основних засобів не лише розвитку й удосконалення фізичних якостей, але й сприяють покращенню техніко-тактичних дій спортсменів. У результаті дослідження встановлено, що розроблена нами експериментальна методика, яка базується на систематичному застосуванні вправ аеробно-анаеробного характеру, які є її складниками, є ефективною та призвела до підвищення рівня фізичної підготовленості студентів-футболістів, які займаються в групах ПСМ.Документ Методичні рекомендації з написання курсових робіт освітнього рівня «бакалавр» за спеціальністю 014 Середня освіта (Фізична культура)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla Ivanivna; Гвоздецька Світлана Володимирівна; Hvozdetska Svitlana VolodymyrivnaКурсова робота є одним із видів наукової роботи, самостійним навчально-науковим дослідженням студента, виконується на кожному курсі з певної дисципліни або з двох-трьох дисциплін одного спрямування. Виконання курсової роботи має за мету дати студентам навички проведення наукового дослідження, розвинути у них навички творчої самостійної роботи, оволодіння загальнонауковими і спеціальними методами сучасних наукових досліджень, поглибленим вивченням будь-якого питання, теми навчальної дисципліни. Згідно з Положенням про організацію навчального процесу у вищих закладах освіти України курсова робота виконується з метою закріплення, поглиблення і узагальнення знань, одержаних студентами за час навчання, та їх застосування до комплексного вирішення конкретного завдання.Документ Методичні рекомендації з організації та проведення виробничої практики за профілем майбутньої професії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla IvanivnaВ методичних рекомендаціях, на основі узагальненого досвіду з організації та проведення виробничої практики за профілем майбутньої професії, розкриваються зміст і організаційні основи педагогічної діяльності студентів у закладах загальної середньої освіти. Даються зразки звітної документації щодо планування навчального процесу, організації і проведення фізкультурно-оздоровчих заходів в режимі навчального дня, в позаурочний час та науково-дослідної роботи. Робота рекомендована для студентів спеціальності 014 Середня освіта (фізична культура) факультетів та інститутів фізичної культури педагогічних університетів.Документ Мінімальна сила як базовий компонент диференційованого розвитку силових здібностей підлітків(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Рибалко Петро Федорович; Rybalko Petro Fedorovych; Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla Ivanivna; Гвоздецька Світлана Володимирівна; Hvozdetska Svitlana Volodymyrivna; Красілов Андрій Дмитрович; Krasilov Andrii Dmytrovych; Пономаренко Олег; Ponomarenko OlehСтаття присвячена дослідженню силових здібностей школярів 10–11 років. Метою статті є обґрунтування й доведення ефективності авторської методики розвитку силових здібностей підлітків на основі мінімальної сили та під час здійснення диференційованого підходу. У ході дослідження застосовували методи теоретичного аналізу науково-методичної літератури, педагогічне тестування, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. Досліджено мінімальну силу, як стартовий показник подальшого розвитку силових здібностей підлітків. Розроблено методику розвитку сили підлітків, сутність якої полягає у плануванні силових навантажень на основі мінімальної сили й диференційованого підходу та застосуванні спеціально розроблених засобів і методів розвитку силових здібностей на уроках фізичної культури. Використання тренажерів оздоровчої спрямованості для тренування силових здібностей у дитячому та підлітковому віці є перспективою наших подальших досліджень.Документ Навчально-методичний комплекс з дисципліни теорія і методика фізичного виховання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla Ivanivna; Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana Oleksandrivna; Гвоздецька Світлана Володимирівна; Hvozdetska Svitlana VolodymyrivnaПрограма має наскрізний характер і дає повну уяву про систему підготовки висококваліфікованого, конкурентоспроможного фахівця для закладів загальної середньої освіти та спортивних організацій з різним контингентом населення. Посібник передбачає планове, поетапне засвоєння студентами практичних та професійних знань, які передбачають системність і структурування навчально-виховного процесу і базуються на індивідуалізації та диференціації навчання, забезпечують стимулюючу і розвивальну функції отриманих знань, їх самостійність і мобільність у процесі особистісно-орієнтовного навчання. Для кожного етапу навчання програма дає рекомендації щодо оформлення документів учителя фізичної культури. Навчально-методичний посібник – це навчально-методичний комплекс, який розрахований на студентів, магістрів, вчителів фізичної культури, викладачів закладів вищої освіти.Документ Навчально-методичний комплекс з дисципліни методика викладання фізичного виховання у закладах вищої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Лоза Тетяна Олександрівна; Прокопова Людмила Іванівна; Loza Tetiana Oleksandrivna; Prokopova Liudmyla IvanivnaПрограма дає повну уяву про систему підготовки висококваліфікованого, конкурентоспроможного фахівця для закладів вищої освіти. Посібник передбачає планове, поетапне засвоєння студентами практичних та професійних знань, які передбачають системність і структурування навчально-виховного процесу і базуються на індивідуалізації та диференціації навчання, забезпечують стимулюючу і розвивальну функції отриманих знань, їх самостійність і мобільність у процесі особистісно-орієнтовного навчання. Навчально-методичний посібник – це навчально-методичний комплекс, який розрахований на магістрів, викладачів закладів вищої освіти.Документ Наскрізна програма практик для студентів спеціальності 014.11 Середня освіта. Фізична культура(Суми: СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2017) Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla Ivanivna; Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana Oleksandrivna; Гвоздецька Світлана Володимирівна; Hvozdetska Svitlana Volodymyrivna; Рибалко Петро Федорович; Rybalko Petro Fedorovych; Жуков Володимир Леонідович; Zhukov Volodymyr LeonidovychПрограма носить наскрізний характер і дає повне уявлення про систему практичної підготовки за відповідною кваліфікаційною підготовкою, формує у студентів практичні навички професійної діяльності з обраного фаху. Ключові слова: Програма передбачає планове, поетапне засвоєння студентами практичних і професійних навичок та застосування в реальних умовах теоретичних знань, отриманих при вивченні дисциплін психологічно-педагогічного та медично-біологічного циклів навчальних програм. Для кожного етапу практики програма дає рекомендації щодо оформлення звітної документації та пояснення до її упорядкування. Навчально-методичний посібник – це навчально-методичний комплекс, який розрахований на студентів, магістрантів, вчителів фізичної культури, викладачів ВНЗ, методистів.Документ Основи маркетингу і менеджменту фізкультурно-оздоровчих послуг(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla IvanivnaНавчальний посібник розкриває особливості фізкультурно-оздоровчих послуг у сучасній економіці, концептуальні аспекти та зміст основних напрямів маркетингової діяльності спортивно-оздоровчих організацій у сфері дослідження і сегментування ринку, проектування попиту адекватного пропозиціям фізкультурно-оздоровчих послуг, основні елементи управління маркетинговою діяльністю організацій, практичні рекомендації відкриття бізнесу фізкультурно-спортивного профілю. Видання – це навчально-методичний комплекс, який розрахований на студентів, викладачів, слухачів факультетів підвищення кваліфікації, а також керівників фізкультурно-спортивних організацій.Документ Особливості розвитку спритності у дітей молодшого шкільного віку в групах продовженого дня(2021) Гвоздецька Світлана Володимирівна; Рибалко Петро Федорович; Прокопова Людмила Іванівна; Дубинська Оксана Яківна; Красілов Андрій Дмитрович; Hvozdetska Svitlana Volodymyrivna; Rybalko Petro Fedorovych; Prokopova Liudmyla Ivanivna; Dubynska Oksana Yakivna; Krasilov Andrii DmytrovychМетою статті є розробка та експериментальне обґрунтування методики розвитку спритності у дітей молодшого шкільного віку у групах продовженого дня засобами рухливих ігор. Для реалізації визначеної мети було використано такі методи дослідження: аналіз науково-методичної літератури, педагогічне спостереження, тестування рівня розвитку спритності, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. У процесі вивчення й аналізу науково методичної літератури було визначено, що додаткове використання рухливих ігор на годинах фізичної культури в групах продовженого дня позитивно впливає на розвиток спритності в учнів молодшого шкільного віку. Також аналіз існуючих програм і методик стосовно проведення годин фізичної культури у групах продовженого дня показав, що вони малочислені та застарілі і потребують наукового обґрунтування. Для заздалегідь визначеного та спрямованого впливу на розвиток спритності у молодших школярів на годинах фізичної культури у групах продовженого дня була розроблена авторська методика, при складанні якої були враховані: зміст шкільної програми з фізичної культури для молодших школярів, вік, стать, рівень фізичної підготовленості, бажання школярів відвідувати години фізичної культури. Для експериментального обґрунтування розробленої нами методики був проведений педагогічний експеримент, результати якого свідчать про ефективність використання авторської методики для розвитку спритності у дітей молодшого шкільного віку на годинах фізичної культури у групах продовженого дня.Документ Програма з педагогічної практики (виробничої) у молодшій школі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla IvanivnaУ сучасних умовах модернізації вищої освіти України, її євроінтегрування актуалізується проблема професіоналізації університетської підготовки майбутніх фахівців. Такий підхід передбачає орієнтацію змісту, форм, методів і технологій професійної підготовки на формування у майбутніх учителів практичних навичок роботи, професійних компетентностей, що уможливить ефективне здійснення ними педагогічної діяльності з фізичної культури в умовах початкової школи. Готовність майбутнього вчителя фізичної культури до практичної роботи з учнями визначається рівнем його теоретичної та практичної підготовки. Теоретична – передбачає сформованість у студента низки компетентностей, передусім системи знань з фізичної культури, психолого-педагогічних знань, умінь і навичок, закономірностей процесу навчання і практичної діяльності в ньому, методики формування умінь і навичок. Практична готовність (уміння застосовувати теоретичні знання в практичній діяльності) майбутнього педагога формується у процесі опанування ним досвіду професійної діяльності під час навчання у вищій школі, передусім у процесі проходження педагогічної практики в закладах загальної середньої освіти. Майбутній учитель не лише опановує професійні компетентності, а й вчиться вирішувати практичні питання педагогічного змісту. Професійна компетентність майбутніх учителів фізичної культури – це нормативна комплексно-інтегративна характеристика особистості, яка визначає її готовність та здатність до виконання функцій професійної діяльності, ефективного вирішення навчально-виховних завдань, орієнтує на постійне професійне удосконалення та актуалізацію творчого потенціалу на основі використання набутих знань, професійного та життєвого досвіду, цінностей, здібностей та професійно-значущих якостей. Педагогічна практика одна із активних і основних форм навчання, зв'язуюча ланка між теоретичним навчанням та самостійною практичною діяльністю студентів. Має статус обов'язкової і закінчується захистом документації з педагогічної практики на комісії. Комісія у складі завідувача з навчальної та виробничої практик університету, завідувача кафедри, керівника практики від кафедри, методистів з фаху на підставі наданих студентом-практикантом матеріалів практики, оцінює роботу студента, який отримує диференційований залік. Діяльність студентів під час педагогічної практики є аналогом професійної діяльності вчителя, адекватна змісту і структурі педагогічної діяльності, організовується в реальних умовах школи. Вона характеризується тим же розмаїттям стосунків і функцій, що й діяльність учителя.Документ Програма комплексного державного іспиту з теорії і методики фізичного виховання та психолого-педагогічних дисциплін(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla Ivanivna; Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana Oleksandrivna; Гвоздецька Світлана Володимирівна; Hvozdetska Svitlana VolodymyrivnaАтестація здобувачів ступеня вищої освіти «бакалавр» зі спеціальності 014 Середня освіта (Фізична культура) проводиться у формі комплексного іспиту за фахом, захисту кваліфікаційної роботи та завершується видачою документу державного зразка про присудження йому ступеня бакалавра із присвоєнням кваліфікації: Вчитель фізичної культури. Організатор спортивно-масової та анімаційної роботи або Вчитель фізичної культури. Вчитель предмету «Захист України». Відповідно до навчального плану за освітньо-професійною програмою «Середня освіта (Фізична культура)» вибрано структуру завдань державної атестації випускників згідно з наступним варіантом: захист кваліфікаційної роботи та комплексний державний іспит за фахом, який складається з трьох розділів: перший – теорія і методики фізичного виховання; другий – теорія та практика навчання і виховання; третій – загальна та соціальна психологія. Мета комплексного державного іспиту – контроль та оцінка рівня компетентностей випускника, отриманих студентом протягом навчання; виявлення навичок вирішення практичних завдань, конкретного аналізу проблемних ситуацій. Керуючись принципами гуманізму, демократизму, принципами організації процесу фізичного виховання і враховуючи національні засади виховання та регіональні особливості, передовий вітчизняний і світовий досвід, з метою формування системи знань про фізичну культуру, яка відповідає сучасності і віковим особливостям різного контингенту населення в процесі фізичного виховання, випускник повинен показати володіння фаховими компетентностями.Документ Психологічні особливості мотивації спортсменів підліткового віку, які займаються командними й індивідуальними видами спорту(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla Ivanivna; Скачедуб Наталія Миколаївна; Skachedub Nataliia MykolaivnaУ статті розкрито мотиви, які спонукають дітей підліткового віку до занять командними та індивідуальними видами спорту. Визначено силу окремих мотивів та встановлено їх ієрархію.Документ Підвищення рівня фізичної підготовленості дітей молодшого шкільного віку на основі використання індивідуальних завдань(2016) Гвоздецька Світлана Володимирівна; Hvozdetska Svitlana Volodymyrivna; Рибалко Петро Федорович; Rybalko Petro Fedorovych; Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla IvanivnaУ статті представлено результати дослідження використання індивідуальних завдань з дітьми молодшого шкільного віку в умовах самостійної роботи вдома.Виявлено, що фізична підготовленість молодших школярів знаходиться на низькому рівні. Ураховуючи отримані дані, нами була розроблена методика використання індивідуальних завдань в умовах самостійної роботи вдома, спрямована на підвищення рівня фізичної підготовленості дітей молодшого шкільного віку.Результати експериментальних досліджень свідчать про те, що запропонована експериментальна методика є надійним засобом підвищення фізичної підготовленості дітей даного віку й може бути використана в загальноосвітніх навчальних закладах у якості методики виконання індивідуальних домашніх завдань, згідно нової програми з фізичної культури.