Перегляд за Автор "Nechyporenko Volodymyr"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Діяльність європейської федерації «Спорт для всіх»: змістово-процесуальні засади(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Нечипоренко Володимир; Nechyporenko Volodymyr; Бойченко Анна; Boichenko AnnaУ статті розкрито змістово-процесуальні засади діяльності Європейської федерації «Спорт для всіх». Окреслено бачення, місію, цілі й завдання досліджуваної організації. Схарактеризовано напрями діяльності Європейської федерації «Спорт для всіх», а саме: проведення симпозіумів, конференцій, регіональних і міжнародних семінарів і конгресів, інформаційних тижнів, тижнів пригод і спортивних досліджень, навчальних турів тощо; сприяння розвиткові концепцій «Спорт для всіх» і «Культура через спорт»; організація заходів, спортивних фестивалів, ігор, міжнародних подорожей «Спорт для всіх» і «Культура через спорт», а також сприяння розвиткові спортивного туризму та культури в цілому; продовження наукових досліджень, адаптованих до практики «Спорт для всіх» і «Культура через спорт» тощо. З'ясовано, що Європейська федерація «Спорт для всіх» є впливовим суб'єктом провадження фізкультурно-оздоровчої, спортивної, виховної та просвітницької діяльності для всіх груп населення на засадах демократії, свободи, толерантності, рівного та справедливого доступу до фізичної активності, неупередженості й незаангажованості, поваги до культурної самобутності кожного учасника, а також активним партнером низки міжнародних та наднаціональних організацій, які спільно реалізують програму «Спорт для всіх».Документ Національні стратегії розвитку фізичної культури і спорту в шкільній освіті країн Європейського Союзу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Нечипоренко Володимир; Nechyporenko VolodymyrУ статті висвітлено національні стратегії розвитку фізичної культури і спорту в шкільній освіті країн Європейського Союзу. З’ясовано, що європейські країни демонструють різні підходи до розробки стратегій розвитку фізичного виховання та популяризації фізичної активності. Означені стратегії можуть зосереджуватися на фізичному вихованні в школах або ширше націлюватися на суспільство в цілому, водночас пропонуючи заходи, спрямовані безпосередньо на школярів. Стратегія часто забезпечує загальну основу для розвитку фізичного виховання та фізичної активності. Виявлено, що основними цілями національних стратегій країн ЄС є фізичний, особистісний та соціальний розвиток учнівської молоді.Документ Особливості залучення учнівської молоді до занять фізичною культурою та спортом в позашкільній освіті країн Європейського Союзу(2023) Нечипоренко Володимир; Nechyporenko VolodymyrУ статті висвітлено змістово‐процесуальні особливості залученняучнівської молоді до занять фізичною культурою та спортом в позашкільній освіті країн Європейського Союзу. Виявлено, що позашкільні та позанавчальні заняття фізичною культурою і спортом для учнівської молоді в країнах Європейського Союзу є невід’ємною складовою їхньої фізкультурної освіти та щоденної активності. Схарактеризовано різноманітні види позанавчальної діяльності, які пропонуються учнівській молоді в країнах Європейського Союзу із їхнім розподілом на три основні категорії: конкурси та інші змагальні заходи,діяльність, пов’язану з оздоровленням та заходи «активного шкільного дня».Документ Особливості залучення учнівської молоді до занять фізичною культурою та спортом в позашкільній освіті країн Європейського Союзу(2023) Нечипоренко Володимир; Nechyporenko VolodymyrУ статті висвітлено змістово‐процесуальні особливості залученняучнівської молоді до занять фізичною культурою та спортом в позашкільній освіті країн Європейського Союзу. Виявлено, що позашкільні та позанавчальні заняття фізичною культурою і спортом для учнівської молоді в країнах Європейського Союзу є невід’ємною складовою їхньої фізкультурної освіти та щоденної активності. Схарактеризовано різноманітні види позанавчальної діяльності, які пропонуються учнівській молоді в країнах Європейського Союзу із їхнім розподілом на три основні категорії: конкурси та інші змагальні заходи,діяльність, пов’язану з оздоровленням та заходи «активного шкільного дня».