Перегляд за Автор "Marufenko Olena Viktorivna"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вокальна підготовка вчителя музики в системі неперервної освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Маруфенко Олена Вікторівна; Marufenko Olena ViktorivnaУ статті проаналізовано проблему вокальної підготовки вчителя музики в системі неперервної освіти. Розглянуто поняття «освіта», «неперервна освіта», висвітлено стадії її становлення та розвитку. Актуалізовано соціоцентричний та антропоцентричний аспекти моделі неперервної освіти, висвітлено процесуальні, інституціальні та результативні складові вокальної підготовки в системі неперервноїосвіти, визначено мету неперервноївокально-педагогічноїосвіти.Документ Голосозміцнюючий потенціал особистості як основа моделювання стратегії забезпечення голосового здоров’я майбутнього вчителя мистецтва(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Маруфенко Олена Вікторівна; Marufenko Olena ViktorivnaУ статті актуалізовано проблему розвитку голосозміцнюючого потенціалу майбутнього вчителя мистецтва. Визначено сутність поняття «голосозміцнюючий потенціал особистості». Наголошено, що голосове здоров’я є однією з провідних умов професійної ефективності та психологічної стабільності вчителя мистецтва. Виявлено, що актуалізація індивідуального голосозміцнюючого потенціалу особистості виявляється у феномені об’єктивно-суб’єктивного сприймання власного голосового здоров’я. Презентовано теоретичну модель розвитку голосозміцнюючого потенціалу вчителя мистецтва в системі неперервної мистецько-педагогічної освіти.Документ Особливості вокальної підготовки в системі мистецько-педагогічної освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Маруфенко Олена Вікторівна; Marufenko Olena ViktorivnaУ статті досліджено особливості вокальної підготовки студентів у системі мистецько-педагогічної освіти. Розвинута вокально-слухова діяльність розглядається як передумова процесу формування вокально-педагогічної майстерності. Запропоновано педагогічну модель та поетапну схему процесу формування вокально-слухових навичок майбутніх учителів музики. Обґрунтовано необхідність перенесення акцентуз виконавського на педагогічний напрям.Документ Порівняльно-рейтинговий аналіз успішності вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в системі неперервної мистецько-педагогічної освіти(2014) Маруфенко Олена Вікторівна; Marufenko Olena ViktorivnaУ статті презентується порівняльно-рейтинговий аналіз успішності вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва, визначаються коефіцієнти навченості та їх приріст, акцентується увага на великій розбіжності результатів всередині досліджуваної групи. Аналізується залежність якості вокальної підготовки музикантів – випускників вищих педагогічних навчальних закладів від визначеності майбутнього післядипломного професійного шляху та попереднього профільного навчання: надані таблиці порівняльно-рейтингового аналізу, діаграма розподілу студентів за наявністю попереднього співацького досвіду, аналіз навчальних програм передуючого навчання.Документ Проблеми науково-методичного забезпечення процесу вокальної підготовки вчителя музики в системі неперервної освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Маруфенко Олена Вікторівна; Marufenko Olena ViktorivnaУ статті аналізуються проблеми процесу вокальної підготовки вчителя музики в системі неперервної освіти. Пропонуються шляхи удосконалення якості фахової підготовки за рахунок самостійних та індивідуально-дослідних занять. Розглядаються новітні теорії та методичні системи, інновації у науково-методичному забезпеченні процесу вокальної підготовки вчителя музики тощо.Документ Тенденції розвитку системи неперервної освіти в ХХІ столітті(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Маруфенко Олена Вікторівна; Marufenko Olena ViktorivnaСтаття присвячена проблемам неперервної освіти як глобальної світової освітянської тенденції сьогодення. Автор відзначає, що глобалізаційно-інтеграційна ситуація, яка склалася у світовому суспільстві другої половини ХХ століття, поставила едукологічні проблеми на рівень соціально-економічних і політичних. Автором розглядаються наслідки науково-технічної революції в освітянській сфері, що знайшли відображення в радикальних змінах професійнокваліфікаційного складу населення. Підкреслюється, що імперативом сьогодення є необхідність постійного неперервного навчання. Аналізуються поняття «освіта впродовж життя» та «навчання протягом усього життя». Визначається низка проблем щодо реалізації «освіти впродовж життя» у практику сьогодення. Надаються основні стратегічні характеристики освітянської системи ХХІ століття: експансія, інновація та інтеграція. Автором наголошується увага на інтеграційному характері світової освітянської системи під час глобалізації сучасного суспільства та акцентується своєчасність процесів солідарності, що поєднуються; співробітництва, що дає силу; конкуренції, що дає стимул. Здійснюється порівняльний аналіз змістовного наповнення понять «навчання впродовж життя» та «освіти впродовж життя». Особливістю сучасного етапу розвитку національної освітянської системи є перехід від парадигми освіти впродовж життя до парадигми навчання впродовж життя, коли людина стає суб’єктом освіти впродовж життя в навчанні впродовж життя. Передумовою освіти впродовж життя визначається навчання впродовж життя, яке розуміється як цілісна й інтегрована стратегія, що спрямована на виконання адаптаційних і творчих функцій індивідів та сприяє безупинному поліпшенню якості особистого й колективного життя.Документ Теоретичне обґрунтування формування активної позиції вчителя мистецтва відносно власного голосового здоров’я(2013) Маруфенко Олена Вікторівна; Marufenko Olena ViktorivnaУ статті актуалізовано проблему підвищення голосової активності професіоналів голосу та виникаючих у зв’язку з цим проблем з голосовим апаратом. Наголошено, що серед професіоналів голосу вчителі мистецтва займають особливе місце. Визначено, що основною проблемою зміцнення та збереження власного голосового здоров’я майбутнього вчителя мистецтва є проблема відсутності ціннісного особистісного відношення до власного голосу. Проаналізовано основні зарубіжні наукові концепції щодо формування активної позиції особистості відносно власного здоров’я. Розглянуто можливість використання запропонованих моделей у навчально-виховному процесі вокальної підготовки вчителя мистецтва.