eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Lytovchenko Svitlana"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Дистанційне навчання дітей із порушеннями слуху: рекомендації учасникам команди супроводу
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Литовченко Світлана; Lytovchenko Svitlana
    Ураховуючи інноваційність проблеми, метою статті є розроблення рекомендацій педагогам та батькам щодо забезпечення потреб дітей із порушеннями слуху в умовах дистанційного навчання. Використано методи теоретичного аналізу літературних джерел, нормативних документів та результатів сучасних досліджень, а також узагальнення зарубіжного та національного практичного досвіду. Обґрунтовано, що в першу чергу доцільно враховувати особливості розвитку та навчальної діяльності конкретної дитини й обирати з порад, які складені за нозологічним принципом. Визначено специфічні моменти забезпечення слухової та візуальної доступності навчального матеріалу для учнів із порушеннями слуху, дотримання яких сприятиме підвищенню ефективності освітнього процесу.
  • Документ
    Дошкільна освіта дітей із порушеннями слуху: сучасні моделі та перспективи розвитку
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Литовченко Світлана; Lytovchenko Svitlana
    У статті за результатами теоретичного аналізу й аналізу педагогічної практики окреслено існуючі моделі (організаційні форми) здобуття дошкільної освіти дітьми з порушеннями слуху, які на сьогодні впроваджено в Україні. Кожна має певні особливості, своєрідність організації та корекційно-розвивального супроводу. Критеріями порівняння є: програми, за якими навчаються діти; фахівці, які працюють у закладі; специфіка корекційно-розвивального супроводу; варіанти продовження освіти після закінчення дошкільного закладу; мова навчання та спілкування. Визначено шляхи вдосконалення спеціальних закладів дошкільної освіти відповідно до потреб дітей і батьків.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук