Перегляд за Автор "Lohvynenko D. T."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Біологічна фізика в медичних університетах Польщі та України(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Хоменко К. П.; Khomenko K. P.; Хоменко О. В.; Khomenko O. V.; Логвиненко Д. Т.; Lohvynenko D. T.Метою статті є порівняння місця біологічної фізики в навчальних планах вищих медичних закладах Польщі та України. Продовжуючи дослідження ми зупинилися на більш детальному аналізі навчальних планів Медичного університету у Любліні та Медичного інституту Сумського державного університету. У статті проаналізовано навчальні плани за останні п’ять навчальних років, а також робочі програми з біологічної фізики. В Україні навчальні плани підготовки фахівців кваліфікації лікар у вищих навчальних закладах затверджується Міністром охорони здоров’я. Навчання в українських ВНЗ медичного спрямування визначається галузевим стандартом вищої медичної освіти (ОПП, ОКХ), який є галузевим нормативним документом і визначає нормативний зміст навчання, встановлює вимоги до змісту, обсягу та рівня освітньої та професійної підготовки фахівця відповідного освітньо-кваліфікаційного рівня певної спеціальності. У той же час Стандарти навчання у Польщі затверджені Міністерством науки і вищої освіти визначають загальні питання навчання, зокрема години навчань та пункти ECTS, зміст дисциплін. У вищих медичних навчальних закладах Польщі та України спостерігаємо різне співвідношення теоретичної і практичної складових навчальної дисципліни – польські медичні університети приділяють більше уваги практичній складовій. Останні навчальні роки відбувається скорочення аудиторного навантаження на студентів як Польщі так і України. Порівняльний аналіз робочих програм з біологічної фізики також демонструє більшу практичну спрямованість навчання у вищих медичних навчальних закладах Польщі.Документ Вивчення дисциплін природничо-математичногоциклу в умовах пандемії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Хоменко К. П.; Khomenko K. P.; Хоменко О. В.; Khomenko O. V.; Логвиненко Д. Т.; Lohvynenko D. T.У статті розглянуті особливості вивчення дисциплін природничо-математичного циклу в умовах пандемії. Сьогодення зумовило масовий перехід учасників освітнього процесу на дистанційне навчання, яке має певні переваги та недоліки.