Перегляд за Автор "Klimishyna A. Ya."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання сучасних веб-сервісів в умовах дистанційного навчання математики в закладах загальної середньої освіти(ФОП Цьома С. П., 2020) Клімішина А. Я.; Klimishyna A. Ya.У статті охарактеризовано роль електронних дидактичних матеріалів у навчанні учнів; подано перелік сучасних веб-сервісів, які можна використовувати під час вивчення математики в умовах дистанційного навчання; презентовано тест з математики, створений за допомогою веб-сервісу Online Test Pad.Документ Модель підготовки майбутніх учителів математики до розвитку інтелектуальної культури учнів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Клімішина А. Я.; Klimishyna A. Ya.У статті обґрунтовано авторську модель підготовки майбутніх учителів математики до розвитку інтелектуальної культури учнів, яку представлено чотирма взаємозалежними блоками: цільовим, змістовим, організаційно-діяльнісним та результативним. У цільовому блоці моделі відображено мету та завдання дослідження. Мету розробленої моделі визначено як формування готовності майбутніх учителів математики до розвитку інтелектуальної культури учнів загальноосвітньої школи. До змістового блоку включено методологічні підходи та принципи, на основі яких ґрунтується формування готовності майбутніх учителів математики до розвитку інтелектуальної культури учнів. До організаційно-діяльнісного блоку моделі віднесено педагогічні умови, форми, методи, засоби та технології формування готовності майбутніх учителів математики до розвитку інтелектуальної культури учнів. Результативний блок розробленої структурно-функціональної моделі представлено виокремленими нами критеріями (мотиваційно-ціннісним, оцінно-рефлексивним, когнітивним, діяльнісним, інтелектуально-творчим) та рівнями (високим, достатнім, задовільним, низьким) готовності.Документ Розвиток інтелектуальної культури майбутніх учителів математики у процесі фахової підготовки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Клімішина А. Я.; Klimishyna A. Ya.У даній роботі визначено рівень сформованості інтелектуальної культури студентів фізико-математичних спеціальностей Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського; виділено шляхи розвитку інтелектуальної культури студентів протягом їх навчання у вищому навчальному закладі.