Перегляд за Автор "Karpenko Yevhen Vitaliiovych"
Зараз показуємо 1 - 16 з 16
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ The Problem of Ethnopedagogical Competence of Future Art Specialists in the Educational Space of a Modern Institution of Culture and Arts(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Енська Олена Юріївна; Enska Olena Yuriivna; Карпенко Євген Віталійович; Karpenko Yevhen Vitaliiovych; Крамська Світлана Григорівна; Kramska Svitlana HryhorivnaThe article identifies the main aspects of ethnopedagogical training of future art specialists, highlights significant areas in this process, specifies the structural components and effective mechanisms for the phenomenon under study in the practice of professional development of art teachers and formation of their ethnopedagogical competence in modern higher art education institution.Документ Алгоритми самостійної роботи студента в процесі вивчення хорового аранжування(2021) Карпенко Євген Віталійович; Karpenko Yevhen VitaliiovychУ методичних рекомендаціях до робочої програми навчальної дисципліни «Хорове аранжування» для здобувачі вищої освіти другого (магістерського) рівня (галузь знань 02 «Культура і мистецтво», Спеціальність 025 «Музичне мистецтво») укладач торкається проблематики організації самостійної роботи студентів під час виконання творчих завдань та формування стійкого ефективного алгоритму самостійної роботи. У роботі акцентується увага на необхідності розвитку гармонійного слуху та усвідомлення значення процесу формоутворення у процесі створення хорових партитур. Автор надає поради стосовно опанування нотних комп’ютерних програм.Документ Вивчення хорового диригування в умовах дистанційної освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Карпенко Євген Віталійович; Karpenko Yevhen Vitaliiovych; Крамська Світлана Григорівна; Kramska Svitlana HryhorivnaУ статті розглядається діалектичний процес із теоретичних проблем та методично-творчих знахідок у практиці проведення онлайн-занять із дисципліни «Хорове диригування» в умовах вимушеної ситуації карантину. Авторами розкриваються особливості фахової підготовки диригентів в окресленому контексті, конкретизується їх власний підхід до проблеми дистанційного навчання в закладах вищої освіти мистецького спрямування. У статті визначаються методичні аспекти щодо змін у підходах до застосування традиційних методів навчання фаховій дисципліні диригентського циклу, висвітлюються нові можливі шляхи та ефективні методи диригентсько-хорової освіти талановитої молоді в непростих умовах сучасності.Документ Двофазні та однофазні ауфтакти(2022) Карпенко Євген Віталійович; Ігнатовська Оксана Іванівна; Karpenko Yevhen Vitaliiovych; Ihnatovska Oksana IvanivnaУ методичних рекомендаціях «Двофазні та однофазні ауфтакти», адресовані здобувачам першого (бакалаврського) рівня, які вивчають курс «Хорове диригування» (галузь знань 014 Середня освіта, спеціальність Музичне мистецтво) висвітлено проблему усвідомлення природи формування однофазних та двофазних ауфтактів. Укладач торкається проблематики вивчення хорового диригування в умовах онлайн освіти та аспектів організації самостійної роботи студентів.Документ Методичні основи вивчення хорового диригування на першому курсі навчання(2021) Карпенко Євген Віталійович; Karpenko Yevhen VitaliiovychУ методичних рекомендаціях до робочої програми навчальної дисципліни «Хорове диригування» (галузь знань 014 Середня освіта, спеціальність Музичне мистецтво, перший (бакалаврський) рівень вищої освіти) висвітлено проблему розвитку мануальної техніки студентів-початківців та запропоновано шляхи створення сприятливих педагогічних умов для підвищення ефективності процесу опанування перших диригентських схем, вступів та знять на різні долі тактів шляхом впровадження у педагогічну практику диригентських етюдів. Укладач торкається проблематики вивчення хорового диригування в умовах онлайн освіти та аспектів організації самостійної роботи студентів.Документ Методичні рекомендації до робочої програми з естрадно-джазового аранжування(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Карпенко Євген Віталійович; Ігнатовська Оксана Іванівна; Karpenko Yevhen Vitaliiovych; Ihnatovska Oksana IvanivnaУ методичних рекомендаціях до робочої програми навчальної дисципліни «Естрадно-джазове аранжування» для здобувачі вищої освіти другого (магістерського) рівня (галузь знань 02 «Культура і мистецтво», Спеціальність 025 «Музичне мистецтво») укладач торкається проблематики розвитку гармонійного слуху та усвідомлення значення процесу формоутворення у ході створення ансамблевих партитур. Автори надають поради стосовно опанування нотних комп’ютерних програм.Документ Практикум з шкільного репертуару(2021) Карпенко Євген Віталійович; Karpenko Yevhen Vitaliiovych; Ігнатовська Оксана Іванівна; Ihnatovska Oksana IvanivnaУ навчально-методичному посібнику висвітлюються специфічні аспекти діяльності вчителя музичного мистецтва та викладаються поради стосовно набуття фахових компетенцій здобувачами вищої освіти через моделювання вчительської діяльності. Запропоновано план аналізу шкільної пісні та критерії оцінювання які відповідають Робочій програмі з предмету «Практикум з шкільного репертуару» для спеціальності 014 Середня освіта, музичне мистецтво.Документ Природа диригентського жесту як феномену невербальної комунікації(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Карпенко Євген Віталійович; Karpenko Yevhen VitaliiovychУ статті розглядається питанні діалектичного зв’язку природної та соціально-зумовленої сторін диригентського жесту. Якщо природна виразна складова диригентських рухів та постави здатна виражати образну сутність твору, то сконструйовані (соціально-зумовлені) диригентські схеми полегшують утримання під контролем темпоритмічної сторони виконання. Усвідомлення та використання такого зв’язку дозволить студентам глибше зрозуміти специфіку мануальної техніки та її важливість для процесу керування виконавським колективом. Обґрунтовується важливість впровадження інформаційних технологій у навчально-виховний процес.Документ Проблема внутрішньодольової пульсації в диригентській підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва(2014) Карпенко Євген Віталійович; Karpenko Yevhen VitaliiovychАктуальність дослідження полягає в необхідності удосконалення підготовки майбутніх учителів музики, бо проблема оволодіння мануальною технікою, як елементом професійної оснащеності диригента, набуває в сьогоденні високого рівня гостроти. Рівень підготовки вчителів музики з хорового диригування, який сьогодні пропонують педагогічні навчальні заклади, не повною мірою відповідає сучасним вимогам до роботи керівника співацького колективу в загальноосвітній школі. Мета дослідження – обґрунтування необхідності розвитку диригентських уявлень в процесі усвідомлення необхідності відбиття внутрішньодольової пульсації в жестах диригента. Задачі дослідження вбачаються такими: аналіз методики навчання хоровому диригуванню в педагогічному начальному закладі; усвідомлення процесу формування диригентських точок та ауфтактів; обґрунтування ролі верхніх допоміжних точок диригентського жесту у відбиттія внутрішньодольової пульсації.Документ Пісні на вірші Анатолія Костецького(2022) Карпенко Євген Віталійович; Karpenko Yevhen VitaliiovychЗбірка пісень Євгена Карпенка на вірші відомого українського поета Анатолія Костецького адресована дітям дошкільного та шкільного віку. Різноманітні за характером та складністю твори призначені поповнити репертуар дитячих вокально-хорових гуртків різного рівня підготовки. Пісні вчать дітей бути наполегливими і чуйними, любити свою країну, природу рідного краю.Документ Робота з хором(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Заболотний Іван Петрович; Zabolotnyi Ivan Petrovych; Карпенко Євген Віталійович; Karpenko Yevhen Vitaliiovych; Матвієнко Тетяна; Matviienko TetianaУ навчально-методичному посібнику розглядаються питання, які виникають у здобувачів освіти під час вивчення курсу «Робота з хором». Посібник адресований здобувачам вищої освіти першого (бакалаврського) рівня (галузь знань 02 «Культура і мистецтво», Спеціальність 025 «Музичне мистецтво»), які опановують академічний та естрадний спів. В посібнику автори торкаються проблематики набуття студентами основних диригентських навичок, а також питань читання хорових партитур та хорового аранжування.Документ Розвиток чуття внутрішньодольової пульсації на прикладах вільно структурованих мелодій(2021) Карпенко Євген Віталійович; Karpenko Yevhen VitaliiovychУ методичних рекомендаціях до робочої програми навчальної дисципліни «Фах (хорове диригування)» другого (магістерського) рівня (Галузь знань 02 Культура і мистецтво, спеціальність 025 Музичне мистецтво) висвітлено проблему розвитку мануальної техніки студентів-хормейстерів та запропоновано спосіб удосконалення фахової підготовки шляхом впровадження у навчальний репертуар студентів творів, написаних на основі вільно структурованих мелодій. Укладач торкається проблематики вивчення хорового диригування в умовах онлайн освіти та аспектів ефективної організації самостійної роботи студентів.Документ Самостійна робота студентів з курсу «Хорове диригування»(2022) Єременко Ольга Володимирівна; Карпенко Євген Віталійович; Ігнатовська Оксана Іванівна; Yeremenko Olha Volodymyrivna; Karpenko Yevhen Vitaliiovych; Ihnatovska Oksana IvanivnaМетодичні рекомендації «Самостійна робота студентів з фаху («Хорове диригування») складено відповідно до вимог кредитно-трансферної системи. Завдання курсу спрямовані на формування компетентного фахівця, який вільно володіє диригентським апаратом, здатен вирішувати складні проблеми під час музичної професійної діяльності, застосовує на практиці набуті професійні уміння та навички. Методичні рекомендації створено з метою удосконалення навичок самостійної навчальної роботи студентів, умінь працювати з науково-педагогічною та методичною літературою. Методичні рекомендації створено для студентів освітнього рівня ОКР Магістр спеціальності 025 Музичне мистецтво («Хорове диригування»), викладачів інститутів культури і мистецтв вищих педагогічних навчальних закладів України.Документ Теоретико-методичні основи вивчення творчої спадщини Миколи Леонтовича на заняттях з хорового аранжування(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Карпенко Євген Віталійович; Karpenko Yevhen VitaliiovychУ статті розглядаються питання актуальності вивчення творчості видатного українського композитора Миколи Леонтовича. Здійснюється спроба доведення важливості усвідомлення студентами значення новаторських досягнень композитора як в історичному аспекті, так і для сьогоденного етапу розвитку українського хорового мистецтва. Вивчення особливостей формоутворення, гармонії та мелодійного розвитку хорових голосів здатне підвищити рівень майстерності майбутніх хорових диригентів-аранжувальників. Запропоновані методи вивчення творів М. Леонтовича, які, на думку автора, можуть сприяти вдосконаленню навчального процесу на заняттях із хорового аранжування.Документ Удосконалення методики викладання хорового диригування на молодших курсах факультетів мистецтв(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Карпенко Євген Віталійович; Karpenko Yevhen VitaliiovychУ статті розглядається можливість підвищення ефективності навчання хоровому диригуванню на молодших курсах факультетів мистецтв педагогічних навчальних закладів.Документ Удосконалення методики викладання хорового диригування на старших курсах факультетів мистецтв(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Карпенко Євген Віталійович; Karpenko Yevhen VitaliiovychУ статті розглядається можливість підвищення ефективності навчання хорового диригування на старших курсах факультетів мистецтв у педагогічних навчальних закладах шляхом розширення методичної палітри та введення в практику методів порівняльного втілення художніх образів, виконавської установки й парної класифікації жестів. Використання оновленої методики покликане посилити у студентів спонукальний мотив до навчання, і, таким чином, поліпшити їх професійну підготовку.