Перегляд за Автор "Ivanii Volodymyr Stepanovych"
Зараз показуємо 1 - 17 з 17
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ 4-вимірні вектори в СТВ(2011) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Холодов Роман Іванович; Kholodov Roman IvanovychВивчення явищ, які протікають з великими швидкостями, вимагає врахування скінченності швидкості передачі взаємодії. Це, спільно з вимогою інваріантності законів всіх явищ по відношенню до зміни системи відліку, приводить до необхідності нерозривного розгляду простору і часу та введення єдиного об’єкту, у якому протікають всі процеси в природі – чотиривимірного простору-часу.Документ Використання smart-технологій в організації навчального середовища вивчення фізики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Балабан Ярослав Романович; Balaban Yaroslav Romanovych; Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan OleksiiovychУ статті висвітлено перспективи використання SMART-технологій у процесі вивчення фізики на сучасному етапі вдосконалення надання освітніх послуг. Проаналізовано та схарактеризовано переваги доцільності використання SMART орієнтованого навчального середовища при викладанні матеріалу з фізики. Розглянуто програму SMART Education, яка призначена для створення вільного навчального середовища. Описано її можливості й досвід використання.Документ Готовність майбутнього вчителя фізики до формування в учнів знань про нанотехнології(2016) Величко Степан Петрович; Velychko Stepan Petrovych; Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Ткаченко Юлія Анатоліївна; Tkachenko Yuliia AnatoliivnaНа основі аналізу досвіду зарубіжних країн і вивчення реального стану викладання нанофізикотехнологічних дисциплін у педагогічних університетах України розкрито специфіку й окреслено основні складові змісту методичної підготовки майбутніх учителів фізики до навчання основ нанонаук. Сформульовано поняття «готовність майбутнього вчителя фізики до формування в учнів знань про нанотехнології», виділено основні спеціальні професійні компетентності вчителя фізики, значущі для його діяльності в галузі навчання сучасним нанотехнологічним знанням.Документ Имидж выпускников педагогического университета в эпоху перехода к новому технологическому укладу(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Петренко Світлана Віталіївна; Petrenko Svitlana Vitaliivna; Стадник Олександр Дмитрович; Stadnyk Oleksandr DmytrovychПублікація присвячена аналізу проблем формування іміджу випускників педагогічних університетів в умовах переходу до нового технологічного укладу. Наведено дані свот-аналізу факультету, які потрібно враховувати у практичній діяльності по формуванню іміджу. Запропоновано дорожню карту розвитку проектів з формування іміджу випускника. Зроблено висновки про те, що в сучасних реаліях процес формування іміджу випускника залежить від реалізації комплексного плану стратегічного розвитку університету, спільних і цілеспрямованих дій державних адміністрацій, керівників вузу та факультету по підвищенню конкурентоспроможності університету, що має базуватися як на зміцненні матеріальної бази, так і на підвищенні частки вартості нематеріальних активів.Документ Кінематика процесів розпаду та злиття частинок у навчальному курсі СТВ(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Холодов Роман Іванович; Kholodov Roman IvanovychКінематика процесів розпаду та злиття частинок у навчальному курсі СТВ. Розглядаються приклади застосування законів збереження у навчальному курсі СТВ.Документ Методика построения релятивистской механики на основе принципа наименьшего действия в системе подготовки учителя физики(2015) Величко Степан Петрович; Velychko Stepan Petrovych; Герасімова Тетяна Юріївна; Herasimova Tetiana Yuriivna; Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan OleksiiovychРассмотрено применение принципа наименьшего действия для построения методики изложения динамики СТО в учебном процессе подготовки учителя физики. Произведен анализ релятивистских выражений для основных динамических характеристик частиц.Документ Методичні засади вивчення теми «термодинаміка теплового випромінювання» в системі підготовки вчителя фізики(2015) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Трохименко Олеся Вікторівна; Trokhymenko Olesia ViktorivnaПроаналізовано роль вивчення теми «Термодинаміка теплового випромінювання» у формуванні наукового світогляду майбутнього вчителя фізики. Запропонована методика термодинамічного аналізу законів теплового випромінювання в курсі теоретичної фізики для педагогічних спеціальностей.Документ Методичні особливості вивчення нанотехнологій у шкільній фізичній освіті(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Ткаченко Юлія Анатоліївна; Tkachenko Yuliia AnatoliivnaУ статті розглянуто методичні особливості вивчення нанотехнологій в курсі шкільної фізики. Висвітлено мету та завдання елективних курсів з основ нанотехнологій. Охарактеризовано найбільш ефективні форми і методи навчання під час проведення елективних курсів з основ нанотехнологій. Розкрито можливість використання ІКТ в процесі викладання елективних курсів з нанотехнологій.Документ Нанотехнології в освітній галузі(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016) Білик Володимир Миколайович; Bilyk Volodymyr Mykolaiovych; Завражна Олена Михайлівна; Zavrazhna Olena Mykhailivna; Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Медведовська Оксана Геннадіївна; Medvedovska Oksana Hennadiivna; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Пасько Ольга Олександрівна; Pasko Olha Oleksandrivna; Петренко Світлана Віталіївна; Petrenko Svitlana Vitaliivna; Салтикова Алла Іванівна; Saltykova Alla Ivanivna; Соколов С. В.; Sokolov S. V.; Стадник Олександр Дмитрович; Stadnyk Oleksandr Dmytrovych; Ткаченко Юлія Анатоліївна; Tkachenko Yuliia Anatoliivna; Чепурних Геннадій Кузьмич; Chepurnykh Hennadii Kuzmych; Яременко Олексій Васильович; Yaremenko Oleksii VasylovychУ монографії, що є результатом прикладного наукового дослідження, виконаного на замовлення МОН України, висвітлено теоретико‐методологічні засади введення нанотехнологічних знань у предмети освітньої галузі «Природознавство» в закладах загальної середньої освіти та в систему підготовки майбутніх вчителів фізики у педагогічних університетах. Окреслено концептуальні засади нової системи формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізики у контексті глобальної перебудови української освітньої системи на західноєвропейські зразки. Розкрито досвід експериментальних досліджень нанооб’єктів у Сумському державному педагогічному університеті імені А.С. Макаренка як підґрунтя підвищення якості професійної підготовки випускників. Для викладачів, аспірантів, магістрантів, студентів, вчителів, широкої педагогічної громади.Документ Особливості розгляду закону збереження імпульсу в курсі фізики педагогічних університетів(2011) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Холодов Роман Іванович; Kholodov Roman IvanovychОсобливості розгляду закону збереження імпульсу в курсі фізики. В статті розглянуто важливі методологічні й методичні підходи до особливостей викладання закону збереження імпульсу в класичній та релятивістській механіці.Документ Педагогічні основи гуманізації фізичної освіти в умовах нанотехнологічного розвитку суспільства(2015) Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan OleksiiovychУ статті аналізуються проблеми й суперечності нанотехнологічного типу суспільного прогресу, місце та роль в ньому вчителя фізики, гуманізація підготовки якого до життя та професійної діяльності засобами фізичної освіти постає як ключова проблема сучасності. Обґрунтовано напрями модернізації педагогічного змісту й форм фізичної освіти, спрямованої на становлення гуманістичних світоглядно-ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя фізики. Показано, що активне застосування інноваційно-гуманістичних, особистісно-орієнтованих субʼєкт-субʼєктних принципів і методів навчання сприяють професійній підготовці майбутнього вчителя до успішних відповідей на виклики нанотехнологічного розвитку суспільства.Документ Педагогічні основи гуманізації фізичної освіти в умовах нанотехнологічного розвитку суспільства(2015) Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan OleksiiovychУ статті аналізуються проблеми та суперечності нанотехнологічного типу суспільного прогресу, місце та роль у ньому вчителя фізики, гуманізація підготовки якого до життя та професійної діяльності засобами фізичної освіти постає як ключова проблема сучасності. Обґрунтовано напрями модернізації педагогічного змісту і форм фізичної освіти, спрямованої на становлення гуманістичних світоглядно-ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя фізики. Показано, що активне застосування інноваційно-гуманістичних, особистісно-орієнтованих суб'єкт-суб'єктних принципів і методів навчання сприяють професійній підготовці майбутнього вчителя до успішних відповідей на виклики нанотехнологічного розвитку суспільства.Документ Система формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізики у галузі навчання нанотехнологіям(Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2016) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Ткаченко Юлія Анатоліївна; Tkachenko Yuliia AnatoliivnaУ статті обґрунтовано систему формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізики у галузі навчання нанотехнологіям. Виділено методи, форми і зміст системи формування професійної компетентності майбутніх вчителів фізики як результат їх професійної готовності до освітньої діяльності в області нанотехнологій згідно з зазначеними методологічними підходами (синергетичний, компетентністний, особистісно-орієнтований) і фундаментальними ідеями (гуманізації, фундаменталізації, інтегративності, безперервності, соціального співробітництва). Розглянуто теоретико-методологічні основи запропонованої системи, розкрито педагогічні умови і принципи її побудови і реалізації. Основні складові формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізики представлено через розвиток його особистісної готовності до навчальної діяльності у сфері нанофізикотехнологічних знань.Документ Тенденції становлення уявлень про формування фізичної картини світу в учнів загальноосвітніх шкіл(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Балабан Ярослав Романович; Balaban Yaroslav Romanovych; Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan OleksiiovychУ статті висвітлено головні тенденції розвитку уявлень про фізичну картину світу в учнів загальноосвітніх закладів. Показано, що вияви даних тенденцій є результатом складного багатоаспектного розвитку та становлення змісту теоретико-методологічного знання у фізиці. Уточнено сутність поняття «фізична картина світу» та розкрито її роль у розвитку науково-природничого світогляду учнівської молоді. Визначено зростаючу функціональну роль сучасних фізичних теорій у процесі формування фізичної картини світу і стрімкому розвитку науково-технічного прогресу. Окреслено прийоми та методи формування фізичної картини світу в учнів загальноосвітніх шкіл, зокрема, переваги та недоліки використання інформаційних технологій. Розглянуто процес формування понять фізичної картини світу в учнів старшої школи, наголошено на послідовності дій вчителя, які повинні бути спрямовані на активізацію інтелектуальних можливостей учнів. Представлено провідні інтелектуальні операції у процесі формування фізичної картини світу на уроках повторення та узагальнення. Розглянуто основні аспекти формування переконань та світоглядних якостей, які визначають особисте ставлення учнів до оточуючої дійсності, а також проаналізовано основні етапи формування переконань. Удосконалення дидактичних можливостей мобільних пристроїв та будь-яких підручних ґаджетів обумовлює необхідність використання пристосованих для цих пристроїв матеріалів світоглядного характеру. Враховуючи стрімкий розвиток Інтернет технологій та велику різноманітність пропонованої інформації в мережі, ми наголошуємо на важливості формування в учнів критичного мислення задля уникнення хибних уявлень, які можуть сформуватися у свідомості учня під час опрацювання навчальних матеріалів світоглядного характеру, які пропонуються як на уроках фізики, так і мережевими ресурсами. Саме критичне мислення визначає наскільки швидко учень зможе оволодіти певними знаннями і ці знання будуть адекватними дійсності.Документ Формування ключових компетентностей учнів основної школи на уроках фізики з підприємницьким тлом(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Муха Анна; Mukha AnnaУ статті розглянуто питання формування ключових компетентностей учнів основної школи на уроках фізики з підприємницьким тлом. Розкрито сутність проектування і реалізації уроків фізики з підприємницьким тлом, описано види та характеристики ключових компетентностей учнів, задіяних у виконанні завдань зазначених уроків (уміння вчитися, компетентність з інформаційних- комунікативних технологій, загальнокультурна, соціальна, громадянська, підприємницька, здоров'язбережувальна). Показано, що застосування в шкільній практиці уроків фізики з підприємницьким тлом для формування ключових компетентностей учнів основної школи є доцільним.Документ Формування предметних компетентностей майбутніх вчителів фізики та математики засобами та технологіями cучасного освітнього середовища(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Завражна Олена Михайлівна; Zavrazhna Olena Mykhailivna; Салтикова Алла Іванівна; Saltykova Alla Ivanivna; Шкурдода Юрій Олексійович; Shkurdoda Yurii Oleksiiovych; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo Viktorovych; Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Одінцова Оксана Олександрівна; Odintsova Oksana Oleksandrivna; Мартиненко Олена Вікторівна; Martynenko Olena Viktorivna; Шишенко Інна Володимирівна; Shyshenko Inna Volodymyrivna; Чкана Ярослав Олегович; Chkana Yaroslav Olehovych; Drushliak Maryna Hryhorivna; Друшляк Марина Григорівна; Коваленко Наталія Володимирівна; Kovalenko Nataliia Volodymyrivna; Осьмук Наталія Григорівна; Osmuk Nataliia Hryhorivna; Пухно Світлана Валеріївна; Pukhno Svitlana Valeriivna; Балабан Ярослав Романович; Balaban Yaroslav RomanovychУ монографії, що є результатом колективної праці педагогів науковців, висвітлено теоретико‐методичні засади формування предметних компетентностей майбутніх вчителів фізики та математики засобами та технологіями сучасного освітнього середовища. У виданні розкрито основні питання формування спеціальних фахових компетентностей майбутніх учителів фізики та математики під час навчання фізики та методики її навчання, під час навчання дисциплін математичного циклу та питання формування предметних компетентностей дисциплін психолого-педагогічного циклу. Монографія розрахована на широке коло читачів, а також викладачів, аспірантів і студентів усіх форм навчання.Документ Швидкість світла як константа зв’язку між оптикою,електрикою і магнетизмом(2017) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Ткаченко Юлія Анатоліївна; Tkachenko Yuliia Anatoliivna; Балабан Ярослав Романович; Balaban Yaroslav Romanovych; Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr StepanovychСтатті наголошується на необхідності формування цілісного наукового світогляду майбутніх учителів фізики протягом всього періоду навчання. Особлива роль в цьому плані відводиться законам електродинаміки та історії її становлення як науки про нерозривний зв'язок електричних і магнітних явищ. На основі аналізу навчально-методичної літератури запропоновано методику висвітлення у курсі загальної фізики питань взаємозв’язку оптичних, магнітних та електричних явищ. Показано, що ознайомлення майбутніх учителів фізики з історією наукових досягнень, методологічними підходами і концепціями фізичної науки в їхній діалектичній єдності і протистоянні протягом певної історичної епохи, неможливе без розгляду складних світоглядних і наукових пошуків представників природничо-наукової думки. Це вимагає особливого підходу до розробки питань методики викладання курсу загальної фізики з метою виведення студентів за межі вузькопредметного мислення.