Перегляд за Автор "Isaieva Svitlana Dmytrivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дванадцять бар'єрів на шляху ефективного педагогічного спілкування(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Ісаєва Світлана Дмитрівна; Isaieva Svitlana DmytrivnaУ статті наголошується на проблемі організації конструктивного педагогічного спілкування. Особлива увага приділяється аналізу виокремлених Томасом Гордоном дванадцяти бар'єрів на шляху ефективного спілкування вчителя з учнями. Для досягнення мети використовувалися такі методи дослідження, як контент-аналіз праць вітчизняних та зарубіжних дослідників; системно-функціональний аналіз теоретичних засад досліджуваних явищ; типологічний метод для окреслення шляхів розвитку педагогічної майстерності вчителя. Припускається, що досвід Томаса Гордона буде доречним і повчальним для вчителів і педагогів.Документ Комунікативна педагогіка у науковій спадщині американського вченого Томаса Гордона (1918–2002 рр.)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015) Ісаєва Світлана Дмитрівна; Isaieva Svitlana DmytrivnaДисертаційну роботу присвячено з’ясуванню особливостей професійно-педагогічного становлення Томаса Гордона, теоретичних та методичних засад його комунікативної педагогіки, можливостей застосування ідей американського вченого в українському освітньому просторі. Здійснено біографічне дослідження професійно-педагогічного становлення Томаса Гордона та висвітлено контекстуальні чинники розвитку його комунікативної педагогіки. Виявлено концептуальні засади комунікативної педагогіки Томаса Гордона. Визначено методичні засади підготовки вчителів та батьків до ефективного спілкування. Схарактеризовано механізми міжнародного поширення ідей вченого на основі діяльності асоціації «Гордон Трейнінг Інтернешенел». Окреслено перспективи застосування досліджуваних педагогічних ідей в українському освітньому просторі.Документ Професійна Я-концепція вчителя в ретроспективі творчої спадщини Томаса Гордона (1918–2002)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Ісаєва Світлана Дмитрівна; Isaieva Svitlana DmytrivnaУ статті досліджується діяльність і життєвий шлях видатного американського вченого, педагога, психолога, засновника асоціації «Гордон трейнінг інтернешенел» Томаса Гордона. Підкреслюється роль педагога як посередника між дітьми та системою ідей і традиціями людства. Називаються якості, якими, на думку Томаса Гордона, повинен володіти вчитель: толерантність, здатність на співчуття, уміння нейтралізувати негативну поведінку учнів, уміння навчити учнів самостійно вирішувати свої проблеми.