Наукові видання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові видання за Автор "Syhyda Liubov Oleksiivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Business Process & Risks: Bibliometric and Visualized Analysis(2024) Сигида Любов Олексіївна; Малицький Іван Петрович; Мей Цзінго; Syhyda Liubov Oleksiivna; Malytskyi Ivan Petrovych; Mei TszinhoBusiness processes form mechanisms for enterprises functioning. They drive actions, help enterprises achieve results, and be profitable and productive. However, in some cases, enterprises need help in providing new business processes, or some problems occur in old ones. The reason can be risks. In some cases, risks cause unexpected changes in all processes at the enterprise level. Fast and meaningful actions can help to prevent crises. Based on bibliometric and visualization analysis, the research aims to study risk influence on business processes. The papers’ search was conducted using bibliometric analysis. We used the Scopus database, one of the most consequential and up-to-date. Following the setup criteria, we’ve achieved 671 articles for further analysis. To determine articles, we used two keywords, “business process” & “risk,” joined with the logical operator “AND.” The “title, abstract, keywords” field was used as a search field. We’ve explored gathered and summarized papers in BibExcel. Pajek was used to present the obtained results and build visualization maps. The research allowed achieve some insights. First, the investigated problem is on the rise. Intensification of publication activity only started in 2005. As for now, the peak of publications was in 2022, with 56 papers. Second, the most contributing authors present five countries. So, the investigated problem seems to have a global essence. Nevertheless, cooperation between scientists isn’t deep, and no formed clusters exist. Third, scientists published 7% of papers in two influential journals – Business Process Management Journal & Sustainability. Both journals have high SNIP and belong to Q1. Fourth, scientists from Europe, Asia, North America, Australia, and Africa work on it. Though the United States and the United Kingdom perform in leading positions, Ukraine is tenth, with 23 articles published within ten years. Fifth, three of the most frequently used keywords form three clusters in connection with other keywords. They are risk management, risk assessment, and business process. Thus, the importance of risk management during the implementation and management of business processes is crucial. Bibliometric analysis proves it. Keywords: business process, risk, keyword, bibliometric research, visualization.Документ Бібліометричний аналіз проблематики комерціалізації інновацій(2024) Сигида Любов Олексіївна; Пальмов Володимир Вікторович; Syhyda Liubov Oleksiivna; Palmov Volodymyr ViktorovychРинковий успіх інновації є результатом поєднання багатьох факторів – відповідність інновації бажанням споживачів, можливість її технічної імплементації, корисність інновації для суспільства, можливість її комерціалізації. Відповідно, у статті досліджено сутність категорій інновації та комерціалізація та встановлено взаємозв’язок між ними. Як основний інструмент досліджень був використаний бібліометричний аналіз, який дозволив одночасно опрацювати великий масив даних і виділити основні ціннісні результати. Візуалізація даних допомогла наочно зобразити отримані результати. Для збору первісних даних була використана наукометрична база даних Scopus. Загалом після врахування всіх критеріїв, що стосуються мови й типу публікацій, предметної області, часових обмежень, нами було розглянуто 2038 статей. Детальне дослідження виокремлених статей дозволило: перше, прослідкувати динаміку публікаційної активності. З 1990 по 2023 рік є стабільна тенденція до збільшення публікацій з даної тематики, 2023 рік став піковим – автори опублікували 152 статті. Крім того, розвивається й сама тематика. Науковці починають глибинно дивитися на різні аспекти комерціалізації інновацій, а також враховують вплив суміжних галузей і поточних досягнень – дослідження стають міжлисциплінарними. Друге, проблематика комерціалізації інновацій має глобальний характер – вчені з різних країн з п’яти частин світу працюють над нею. Показовою є кооперація між науковцями – спільна робота представників різних наукових шкіл дозволяє подолати вузькі місця в тематиці та досягнути синергетичного ефекту. Варто зазначити, що передові позиції в публікаційній активності належать ученим із США та Великобританії. Третє, вчені публікували статті в 501 журналі. До десятки журналів із найбільшою кількістю публікацій належать потужні рейтингові журнали з високим значення SNIP. Зокрема, це журнал «Journal of Technology Transfer», який має афіліацію США та належить до Q1. Четверте, до напрямків досліджень, які найбільше цікавлять авторів, враховуючи часто вживані ключові слова, належать технологічний розвиток, трансфер технологій, відкриті інновації, підприємництво, патенти та винаходи, державний сектор, університетський сектор. Отже, науковці приділяють значну увагу питанню комерціалізації інновацій як інструменту підвищення шансів інновацій на ринковий успіх.Документ Теоретичні аспекти брендингу територій: бібліометричний аналіз(2024) Сигида Любов Олексіївна; Малій Сергій Вікторович; Лу Сяопен; Syhyda Liubov Oleksiivna; Malii Serhii Viktorovych; Lu SiaopenМетою статті є дослідження проблематики брендингу території в наукових працях вітчизняних та зарубіжних вчених. В основу методики проведення дослідження покладено бібліометричний аналіз, який дозволяє акумулювати масив публікацій із певної тематики та опрацьовувати його. Для збору даних була обрана наукометрична база даних Web of Science. Після застосування ряду критерій – вибору предметної області, типу публікацій, мови та року видання публікацій, до кінцевого розгляду було обрано 948 робіт у період з 2000 по 2023 рік. До цінних результатів, отриманих на основі дослідження, можна віднести такі. Перше, публікаційна активність авторів стабілізувалася та почала поступово зростати з 2000 року, протягом 1990-х років було опублікована лише 12 робіт. У 2021 році автори опублікували найбільше – 113 робіт, а найвищий рівень цитувань був досягнутий у 2023 році. Друге, є базові публікації, на які посилаються автори аналізованих нами робіт. Так, на статтю Fornell C., 1981 року згадували 72 рази, статтю Keller K.L., 1993 року – 64 рази, роботу Hair J. F., 1998 року – 60 разів. Побудована хронологія цитувань у аналізованих наукових публікаціях дозволила прослідкувати порядок спільного цитування літературних джерел. Третє, найбільшу зацікавленість у досліджуваній тематиці проявляють науковці Китаю, США та Великобританії. Їх спільний науковий здобуток становить 35% від загальної кількості аналізованих публікацій. Четверте, частовживаними як у ключових словах, так і в назвах статей є слова «branding» та «brand», «marketing», «destination» та «place». П’яте, половина з аналізованих статей відповідає принаймні одній Цілі сталого розвитку. Найчастіше відображаються одинадцята (Сталий розвиток міст та спільнот), дев’ята (Інновації та інфраструктура) та третя (Міцне здоров’я) цілі. Шосте, українські вчені опублікували 13 статей з тематики територіального брендингу, що свідчить про зацікавленість цією тематикою та наявність потенціалу розвитку. Подальші дослідження будуть спрямовані на поглиблення типологізації підходів до визначення стратегій брендингу територій.Документ Інноваційність та передові технології в Україні та країнах світу(2024) Сигида Любов Олексіївна; Пальмов Володимир Вікторович; Лі Юеюнь; Syhyda Liubov Oleksiivna; Palmov Volodymyr Viktorovych; Li YueiunУ статті розглянуто основні показники соціально-економічного розвитку окремих країн, включаючи частку ВВП окремих країн у світовому ВВП, частку населення країни в світовому населенні, ВВП на душу населення та витрати на НДДКР. Визначено положення України за складовими Глобального інноваційного індексу порівняно з іншими країнами на різних етапах економічного розвитку. Проаналізовано Індекс готовності до передових технологій та його складові для України та інших країн. Встановлено «вузькі» місця, які стримують інноваційний розвиток України, та складові, які надають конкурентних переваг.