Особливості впровадження змішаного навчання інформатики учнів старших класів
Вантажиться...
Дата
2020
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У кваліфікаційній роботі розглянуто особливості організації змішаного навчання з інформатики. Були наведені переваги та недоліки організації змішаного навчання з інформатики в школі, проведені певні паралелі подібності змішаної форми навчання з традиційною в рамках вивчення інформатики. Було сформовано основні переваги та відмінності органзації змішаного навчання з інформатики у старшій школі.
In the qualification work the peculiarities of the organization of mixed education in computer science are considered. The advantages and disadvantages of the organization of blended learning in computer science at school were presented, certain parallels of similarity of the blended form of learning with the traditional one within the framework of studying computer science were drawn. The main advantages and differences of the organization of blended learning in computer science in high school were formed.
In the qualification work the peculiarities of the organization of mixed education in computer science are considered. The advantages and disadvantages of the organization of blended learning in computer science at school were presented, certain parallels of similarity of the blended form of learning with the traditional one within the framework of studying computer science were drawn. The main advantages and differences of the organization of blended learning in computer science in high school were formed.
Опис
Ключові слова
змішане навчання, практичні завдання, ротаційна модель, blended learning, practical tasks, rotational model
Бібліографічний опис
Сиромля, А. М. Особливості впровадження змішаного навчання інформатики учнів старших класів [Текст] : магістер. робота / А. М. Сиромля ; науковий керівник Н. В. Дегтярьова. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 66 с.