Вивчення лінійного пpoгpaмування засобами інформаційно комунікаційних технологій

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома С. П.
Анотація
Проведено дослідження, щодо ефективності використання різних систем комп’ютерної математики у реалізації засобів знаходження розв’язку задачі лінійного пpoгpaмування. Проаналізовано вплив впровадження пакетів спеціальних прикладних програм на навчальний процес. Встановлено, що застосування програми GeоGebrа дає можливість не лише впорядкувати евристичний пошук, але й звільнити час для здійснення додаткових самостійних досліджень, щоб підтвердити практичну значимість математики та потребу у її вивченні.
A study of the effectiveness of using various systems of computer mathematics in the implementation of the means of finding a solution to the linear programming problem is carried out. The influence of the introduction of special application software packages on the educational process is analyzed. It has been established that the use of the GeoGebra program makes it possible not only to streamline the heuristic search, but also to free up time for additional independent research to confirm the practical significance of mathematics and the need for its study.
Опис
Ключові слова
математика, ефективність, задачі, програми, лінійне пpoгpaмування, mathematics, efficiency, tasks, programs, GeoGebra, linear programming
Бібліографічний опис
Падалко, А. М. Вивчення лінійного пpoгpaмування засобами інформаційно комунікаційних технологій [Текст] / А. М. Падалко, Н. Й. Падалко, К. А. Падалко // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2020» : матеріали ІІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, квітень-травень 2020 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2020. – С. 150–151.