Здоров’язберігаюча компетентність учителя основ здоров’я як визначальна його професійної компетентності
Вантажиться...
Дата
2010
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті досліджено ключову освітню компетентність – здоров’язберігаючу. Здоров’язберігаюча компетентність вчителя основ здоров’я належить до його професійної компетентності і враховує різні аспекти діяльності – інтелектуальний (когнітивний), професійний (фаховий) і особистісний (суб’єктний).
The article analyzes the key competence of education that is a health – preserving one. Health – preserving competence of the teacher of Health studies belongs to his professional competence and includes various aspects of teaching – intellectual (cognitive), professional (qualified) and personal (subjective).
The article analyzes the key competence of education that is a health – preserving one. Health – preserving competence of the teacher of Health studies belongs to his professional competence and includes various aspects of teaching – intellectual (cognitive), professional (qualified) and personal (subjective).
Опис
Ключові слова
компетентність, ключові компетентності, професійна компетентність, здоров’язберігаюча компетентність, competence, key competences, professional competence, health – preserving competence
Бібліографічний опис
Успенська, В. М. Здоров’язберігаюча компетентність учителя основ здоров’я як визначальна його професійної компетентності [Текст] / В. М. Успенська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 1 (3). – С. 442–452.