Використання візуальних медіапродуктів в процесі викладання історії в школі
Вантажиться...
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
Стаття присвячена дослідженню використання медіапродуктів в процесі викладання історії в школі. У статті обґрунтовано доцільність використання візуальних медіа продуктів як визначального фактору засвоєння нових знань учнями.
The article is devoted to the study of the use of media products in the process of teaching history at school. The article substantiates the feasibility of using visual media products as a determining factor in the assimilation of new knowledge by students.
The article is devoted to the study of the use of media products in the process of teaching history at school. The article substantiates the feasibility of using visual media products as a determining factor in the assimilation of new knowledge by students.
Опис
Ключові слова
медіапродукт, візуальні засоби, урок історії, загальноосвітня школа, media product, visual aids, history lesson, comprehensive school
Бібліографічний опис
Осадчий Д. Використання візуальних медіапродуктів в процесі викладання історії в школі [Текст] / Д. Осадчий // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / МОН України, СумДПУ імені А. С. Макаренка ; [за заг. ред. О. В. Михайличенко]. – Суми : СумДУ імені А. С. Макаренка, 2020. – № 1(8). – С. 33–36