Методика використання можливостей «Вікіпедії» у процесі підготовки майбутніх учителів історії
Вантажиться...
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
В умовах процесу інформатизації методика використання інформаційно-довідкових мультимедійних видань, електронних енциклопедій та ресурсів віртуальних музеїв в освітньому процесі можливе стає ще більш актуальною. Серед широкого кола названих інформаційних ресурсів однією з найефективніших є вільна енциклопедія Вікіпедія з її сестринськими проектами. В енциклопедичних статтях переважає історична інформація, в ході викладання історії та інших суспільно-гуманітарних дисциплін доцільно використовувати світлини та мультимедійні ілюстрації, розміщені на вікісховищі, а також проводити редагування вже існуючих статей з додаванням потрібної історичної інформації, створювати нові статті про історичні події, персоналії, а також здійснювати фотографування історичних об‘єктів для ілюстрації існуючої інформації.
In the context of the informatization process, the methodology of using multimedia editions, electronic encyclopedias, and virtual museum resources in the educational process may become even more relevant. Among the wide range of information resources mentioned, one of the most effective is the free Wikipedia encyclopedia with its sister projects. Encyclopedic articles are dominated by historical information, in the course of teaching history and other social and humanitarian disciplines it is advisable to use photos and multimedia illustrations placed on the repository, as well as to edit existing articles with the addition of the necessary historical information, create new stories about stories, as well as photographing historical objects to illustrate existing information.
In the context of the informatization process, the methodology of using multimedia editions, electronic encyclopedias, and virtual museum resources in the educational process may become even more relevant. Among the wide range of information resources mentioned, one of the most effective is the free Wikipedia encyclopedia with its sister projects. Encyclopedic articles are dominated by historical information, in the course of teaching history and other social and humanitarian disciplines it is advisable to use photos and multimedia illustrations placed on the repository, as well as to edit existing articles with the addition of the necessary historical information, create new stories about stories, as well as photographing historical objects to illustrate existing information.
Опис
Ключові слова
мультимедійні навчальні засоби, майбутні учителі, електронні енциклопедії, віртуальні музеї, інформаційно-довідкові видання, multimedia, educational tools, future teachers, electronic encyclopedias, virtual museums, information and reference publications
Бібліографічний опис
Гриценко А. Методика використання можливостей «Вікіпедії» у процесі підготовки майбутніх учителів історії [Текст] / А. Гриценко // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / МОН України, СумДПУ імені А. С. Макаренка ; [за заг. ред. О. В. Михайличенко]. – Суми : СумДУ імені А. С. Макаренка, 2020. – № 1(8). – С. 3–7