Incorporating Telegram Messenger Into the Foreign Language Study Process to Improve Writing and Speaking Accuracy

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
The study examines the possibilities of using the cross-platform Telegram Messenger in the process of foreign language teaching and learning in big mixed-ability classes at technical universities. It focuses on the ways Telegram can be used to improve students’ writing and speaking accuracy, facilitate language acquisition, individualize the learning process, and increase students’ motivation. This research has led to the conclusion that the application of Telegram Messenger for the foreign language study at universities helps to create a favourable learning environment for enhancing the management of large mixedability classes, increasing language acquisition, developing writing and speaking perfection. The results of this research may be applied for further studies into developing different language skills using various messengers during online and offline lessons.
У дослідженні розглядаються можливості використання кросс-платформенного месенджера Telegram у процесі викладання іноземних мов у великих різнорівневих групах технічних університетів. Основна увага приділяється застосуванню месенджера Telegram для підвищення грамотності писемного та усного іншомовного мовлення студентів, оптимізації процесу вивчення іноземної мови, індивідуалізації навчання та підвищення мотивації студентів. Дослідження проводилося в Національному технічному університеті України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» з вересня 2019 року по травень 2020 року. Під час дослідження, у якому брали участь студенти першого та другого курсів хіміко-технологічного факультету, у месенджері Telegram було створено чотири навчальні групи з англійської мови для вирішення організаційних питань. Дві з них – експерементальні групи, що також виконували в месенджері спеціально розроблені вправи й завдання з метою підвищення грамотності свого писемного та усного мовлення, розширення словникового запасу, закріплення граматичного матеріалу, удосконалення навичок усного й писемного спілкування іноземною мовою. Порівняння результатів вступного та підсумкового тестів продемонструвало, що грамотність письма та мовлення зросла, а кількість орфографічних та граматичних помилок в усному та писемному мовленні студентів в експерементальних групах зменшилася більшою мірою в порівнянні з контрольними групами. Результати дослідження продемонстрували, що введення месенджера Telegram у навчальний процес активізує навчальну діяльність студентів, розширює спектр інструментів контролю й самоконтролю студентів, розвиває самокритичність, об’єктивність та впевненість, суттєво знижуючи кількість орфографічних, граматичних і словникових помилок. Це дослідження привело до висновку, що застосування месенджеру Telegram, як одного з додаткових інструментів для вивчення іноземної мови в університетах, допомагаю не тільки полегшити управління великими різнорівневими групами студентів технічних університетів, але й підвищити рівень засвоєння іноземної мови, сприяє розвиткові навичок письма та мовлення. Результати даної роботи можуть бути використані для подальших досліджень щодо формування мовленнєвих навичок та вмінь із використанням різних месенджерів під час онлайн та офлайн уроків.
Опис
Ключові слова
Telegram Messenger, teaching foreign languages, writing and speaking accuracy, technical universities, месенджер Telegram, навчання іноземним мовам, грамотність писемної та усної мови, технічні університети
Бібліографічний опис
Boiko, S. Incorporating Telegram Messenger Into the Foreign Language Study Process to Improve Writing and Speaking Accuracy [Text] / S. Boiko, O. Volkova // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. А. Біда та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021. – № 2 (106). – С. 170–181. – DOI: 10.24139/2312-5993/2021.02/170-181.