Шляхи подолання проблем, що виникають при розв'язуванні задач з хімії
Вантажиться...
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті наведено результати анкетування, проведеного серед учнів дев’ятих класів сумських шкіл. Їх аналіз дозволив з’ясувати існуючі проблеми методики розв’язання задач на уроках хімії. Виявлено, що труднощі учнів пов’язані з невмінням застосовувати математичні розрахунки, несформованістю хімічних знань і низьким рівнем мотивації до вивчення хімії.
In article results of the questioning spent among pupils of the ninth classes of the Sumy schools are resulted. Their analysis at chemistry lessons has allowed to find out existing problems of a technique of the decision of problems. It is revealed that difficulties of pupils are connected with inability to apply mathematical calculations, not formation of chemical knowledge and low level of motivation to chemistry studying.
In article results of the questioning spent among pupils of the ninth classes of the Sumy schools are resulted. Their analysis at chemistry lessons has allowed to find out existing problems of a technique of the decision of problems. It is revealed that difficulties of pupils are connected with inability to apply mathematical calculations, not formation of chemical knowledge and low level of motivation to chemistry studying.
Опис
Ключові слова
хімічна задача, розв’язування хімічних задач, анкетування, chemical problem, decision of chemical problems, questioning
Бібліографічний опис
Бабенко, О. М. Шляхи подолання проблем, що виникають при розв'язуванні задач з хімії [Текст] / О. М. Бабенко, О. О. Конченко // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2011» / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми, 2011. – Ч. 1. – С. 10–12.