Статті
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті за Ключові слова "competence approach"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Детермінанти формування професійно-педагогічної культури майбутнього фахівця фізичного виховання та спорту(2017) Іваній Олена Миколаївна; Ivanii Olena Mykolaivna; Іваній Ігор Володимирович; Ivanii Ihor VolodymyrovychСтаття присвячена вивченню концептуальних детермінант формування професійно-педагогічної культури майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту, зокрема на методично-праксеологічному рівні. Компетентнісний та контекстний науково-методичний підходи можуть стати ефективним методичним підґрунтям побудови практично-орієнтованого навчання, спрямованого на формування даного особистісного феномену у складно організованій системі вищої фізкультурної освіти з урахуванням інтеграційних шляхів розвитку фізкультурно-спортивної науки і освіти.Документ Здоров'язбережувальна компетентність і професійна культура фахівця фізичного виховання(2016) Іваній Ігор Володимирович; Ivanii Ihor VolodymyrovychУ статті на засадах компетентнісного підходу розглянуто базові поняття, які визначають сутність здоров’язбережувальної компетентності й професійної культури фахівця фізичного виховання. Показано, що здоров’язбережувальна компетентність є результат сформованої на основі професійної культури якості фахівця, яка забезпечує можливість вирішення соціально-професійних завдань, спрямованих на ефективне розв’язання широкого спектру проблем формування, збереження і зміцнення здоров’я та організації здорового способу життя вихованців у процесі професійної і суспільної діяльності.Документ Структура професійно-педагогічної культури фахівця фізичного виховання та спорту з позицій компетентнісного підходу(2015) Іваній Ігор Володимирович; Ivanii Ihor VolodymyrovychРозглянуто проблему формування професійно-педагогічної культури фахівця фізичного виховання та спорту. Метою статті є розробка та обґрунтування структури професійно-педагогічної культури фахівця з позицій компетентнісного підходу. На основі аналізу наукових джерел та узагальнення результатів дослідження запропоновано концептуальний підхід до трактування змісту і структури професійно-педагогічної культури фахівця як соціально-педагогічного феномену, що набуває визначеності у контексті єдності загальної культури, професійної культури та фізичної культури особистості. Розкрито структуру професійно-педагогічної культури фахівця як сукупність ключових, загальнопрофесійних, предметно-професійних компетенцій та особистісних якостей, яка відображає інтеграцію професіоналізму, фізкультурних і педагогічних цінностей та духовно-творчих якостей особистості.