Статті
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті за Ключові слова "automatic answer checking"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Організація автоматизованого контролю у професійній підготовці вчителя: аналіз залучення програм динамічної математики(2018) Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Друшляк Марина Григорівна; Drushliak Maryna HryhorivnaУ статті розглянуто питання організації автоматизованого контролю, відмінного від комп’ютерного тестування, за навчальними досягненнями майбутніх учителів математики, фізики, інформатики на базі програм динамічної математики – засобів комп’ютерної візуалізації математичних знань, які передбачають динамічне оперування різними математичними об’єктами й можливість оперативного одержання на екрані відомостей про їхні властивості. Обґрунтовано доцільність використання таких засобів і комп’ютерних інструментів та режимів у них. Описано шляхи організації контролю, зокрема: можливість покрокової демонстрації розв’язання (на прикладі програми The Geometer’s SketchPad), можливість через інтерактивний вплив на математичний об’єкт перевірити його цілісність (на прикладі програми GeoGebra), можливість автоматизованої перевірки самого ходу розв’язування через спеціальні комп’ютерні інструменти (на прикладі програми Математичний конструктор), можливість переходу середовища у спеціальний режим з обмеженнями (на прикладі програми GeoGebra). Всі зазначені шляхи організації контролю проілюстровано конкретними прикладами. Окремо описано режим GeoGebra Exam програми динамічної математики GeoGebra, базуючись на досвіді її використання при вивченні спецкурсів, орієнтованих на формування умінь використовувати програмні засоби математичного спрямування у професійній роботі вчителя. Зазначено позитивні аспекти його використання у підготовці вчителя, наведено приклад роботи у цьому режимі із аналізом результатів.